וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקום משנה את שמה ל-ויואנס: תבעה איחוד מניות לצורך רישום החברה למסחר בנאסד"ק

עומרי כהן

30.4.2007 / 19:54

האיחוד יבוצע ביחס של 5.88 ל-1; מנכ"ל החברה: האיחוד יחזק את הקשר עם לקוחות אפשריים ועם משקיעים



חברת מהיישוב קדימה הודיעה היום על שינוי שם החברה ל-ויואנס (Vuance). כמו כן הודיעה החברה על כוונתה לבצע מהלך של איחוד מניות ביחס של 5.88 ל-1, כך שכל 5.88 מניות שבידי הציבור, יהפכו למניה חדשה אחת.



איחוד המניות מיועד לאפשר לסופרקום לרשום את מניותיה למסחר בבורסת נאסד"ק. זאת, לאחר שעד כה נסחרו בארה"ב מניותיה של סופרקום מעבר לדלפק, ברשימת הבולטין בורד.



מסופרקום נמסר כי ההחלטה על שינוי השם ועל איחוד המניות, שאושרה אתמול באסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות, באה בעקבות המהלך שביצעה ההנהלה ברבעון הרביעי של 2006. זאת, לצורך שינוי המיקוד האסטרטגי של החברה והמעבר מתחום הזיהוי האלקטרוני המסורתי לתחומי בקרות גישה, ניידות ואיתור אנשים ונכסים חיוניים בזמן אמת. מדובר בתחומים שלהערכתה הם בעלי פוטנציאל צמיחה ורווחיות גבוהים.



השם החדש, VUANCE, משלב בין המלים "View" ו-"Nuance". הוא משקף בצורה טובה יותר עבור הלקוחות והמשקיעים, לדברי החברה, את הטכנולוגיות שהיא מפתחת ואת תחומי התמקדותה הנוכחיים. מנכ"ל סופרקום, אייל טוכמן, ציין כי איחוד המניות יחזק את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים ועם משקיעים.

סופרקום מספקת פתרונות איתור אלחוטיים ומערכות ניידות לניהול מתחמים מוגדרים. בכוונת החברה להודיע במועד מאוחר יותר על המועד שבו ייכנסו לתוקף שינוי השם ואיחוד המניות, אשר יכלול גם את שינוי סימול המניה.



מניית סופרקום נסחרת היום ללא שינוי במחיר של 1.04 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-20 מיליון דולר בדילול מלא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully