וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע דורשת התפטרות ויסגלס מבזק

ערן גבאי

1.5.2007 / 9:10

"נלך עד הסוף - אם יאלצו אותנו נעשה שימוש גם בחקירה פלילית", אומרים ברשות ני"ע. בעלי בזק: "ויסגלס יישאר בחברה ב-100%"

ויכוח קשה בין רשות ניירות ערך לבין הבעלים בבזק. ל-TheMarker נודע כי ברשות לא מסתפקים בהתפטרות של מנכ"ל בזק, יעקב גלברד, ודורשים מהחברה שגם יו"ר הדירקטוריון, דב ויסגלס, יעזוב בעקבות המחדלים שאותרו בעבודת הדירקטוריון בבזק.

הבעלים בבזק מסרבים להקריב גם את ויסגלס על מזבח הכשלים שנחשפו, ומקווים לבוא בדברים עם הרשות בכדי למנוע זעזוע גדול עוד יותר בבזק. "ויסגלס יוצא כמעט נקי לחלוטין מהדו"ח של דנציגר, אז אין סיבה שישלם את המחיר. הוא נשאר בחברה ב-100%", אומר נציג של אחד הבעלים בבזק.

"מי שקורא את הדו"ח של הבודק החיצוני מבין מי האשמים הנוספים - והם לא שילמו את המחיר עדיין. אנחנו נלך הפעם עד הסוף, כי זלזלו ביודעין בהוראות שפירסמנו בראשית השנה, לאחר שלא היתה שום סיבה שבבזק לא יבינו ויאמצו אותן - בעיקר אחרי הפרשות בבנק דיסקונט ובנק הפועלים. יש לנו אלטרנטיוות לפעול מול בזק, הכל במגרה, ואם יאלצו אותנו נעשה בהן שימוש, כולל חקירה פלילית", אומר בכיר ברשות.

עוד נודע כי המקרה של בזק, וההצלחה הגדולה של הרשות לניירות ערך ליצור הדים לעניין שמירה קפדנית על התנהלות הדירקטוריונים בכל החברות במשק, הובילו את הרשות להעביר באחרונה בקשה למשרד האוצר להגדלת כוח האדם ברשות בכ-10%. לאחרונה דווח כי העומס על עובדי הרשות רב וכי הרשות העבירו למיקור חוץ חלק מעבודת המעקב וניתוח התשקיפים. כיום עובדים ברשות לניירות ערך כ-145 עובדים.

תנאי הפרישה של מנכ"ל בזק, יעקב גלברד, עדיין לא סוכמו סופית, אלא בקווים כללים בלבד, אך בבזק כבר אומרים הבוקר כי לכשיסוכמו יועבר לבורסה דיווח מפורט "עד השקל האחרון - לא נשחק בזה עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully