וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מתרחבת בחיפה

ענת ג'ורג'י

2.5.2007 / 16:57

שכרה 1,100 מ"ר נוספים בפארק מת"ם בחיפה. גב-ים החלה בהקמה של מגדל מת"ם 3 בפארק בהשקעה של 50 מיליון שקל

ענקית האינטרנט גוגל מרחיבה את מרכז המחקר והפיתוח (מו"פ) הראשון שלה בישראל. החברה חתמה בימים אלו חוזה חדש עם חברת גב-ים לשכירת 1,100 מ"ר נוספים בפארק מת"ם. כך נודע ל-TheMarker. השטחים מתווספים ל-200 מ"ר שרכשה החברה באוגוסט 2006 תמורת 15 דולר למ"ר. הסכם השכירות הוא לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. דמי השכירות בפארק מת"ם למשרדים ברמת גימור מלאה הם 15-12 דולר למ"ר.

לפני כשנה וחצי בישרה גוגל על הקמתה של חברה בת ישראלית, ובפברואר 2006 מסרה כי בכוונתה להקים בישראל מרכז מחקר ופיתוח, שמיני במספר של החברה, אשר ימוקם באזור חיפה. המרכז, כך נמסר, יהיה מרכז המו"פ הרביעי של החברה מחוץ לגבולות ארה"ב, לצד טוקיו, ציריך ובנגלור. מרכז המו"פ של גוגל בחיפה עוסק בפיתוח מוצרים בעבור השוק המקומי והעולמי של החברה.

פארק מת"ם הוא פארק היי-טק בבעלות חברת מת"ם, הממוקם במבואות הדרומיים של חיפה, בצמוד לכביש 2, לכביש 4 ולמנהרת הכרמל (העתידית). הפארק הוא קמפוס סגור, המשתרע על פני שטח של כ-220 דונם, ומועסקים בו כ-8,000 איש. הפארק כולל מבנים בשטח של כ-210 אלף מ"ר.

חברת מת"ם נמצאת בבעלות משותפת של חברת גב-ים (50.1%), המנהלת את חברת מת"ם, והחברה הכלכלית לחיפה (49.9%), אשר נמצאת בבעלות עיריית חיפה. מת"ם עוסקת בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים נדל"ניים בתחומי ההיי-טק, התעשייה, המסחר והתיירות.

גב-ים מקימה בימים אלה את מגדל מת"ם 3 בפארק מת"ם, על פני שטח של כ-14,500 מ"ר ובהשקעה של 50 מיליון שקל. מגדל מת"ם 3 הוא המגדל השלישי מבין ארבעה מגדלים המתוכננים במתחם. שני המגדלים הראשונים משתרעים על פני שטח של כ-22,500 מ"ר, וכבר מאוכלסים על ידי חברות כמו אינטל, צים והאחים עופר. גב-ים סירבה להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully