וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירס מציגה: יש לך הודעה ש"אין הודעות"

אביבית שיין

3.5.2007 / 13:09

הסלולריות מוצאות חיובים יצירתיים כדי להגדיל את רווחיהן. מירס מציעה שירות "לכידת שיחה" וכלל לא בטוח שהוא מיטיב עם הלקוחות

כידוע, חברות הסלולר מוצאות חיובים מגוונים ויצירתיים כדי להגדיל את רווחיהן. לצרכן לא נותר אלא לבדוק את החשבונות שלו ולגלות על מה הוא מחויב. אבל ישנם חיובים שמתחבאים היטב. למשל, בין השיחות היוצאות.

לחברת מירס יש שירות שאותו היא מכנה שירות לכידת שיחה. כאשר נכנסת שיחה למכשיר סלולרי של מירס אך בעל הטלפון לא עונה לה, האדם שמתקשר מועבר למענה הקולי. זאת כמו במכשירים סלולריים של חברות אחרות. ואולם גם אם המתקשר בחר לא להשאיר הודעה, בעל הטלפון יקבל הודעת טקסט למכשיר המירס שלו שלפיה יש לו הודעה קולית חדשה. כאשר יחייג לתא הקולי, ישמע כי קיבל שיחה ממספר טלפון מסוים בלא שהושארה הודעה.

מדוע מירס נותנת שירות כזה? הרי טלפונים סלולרים מאפשרים חיווי ויזואלי שמראה כי היתה שיחה שלא נענתה. מדוע צריך מנוי לשלם את זמן האוויר על התקשרות לתא הקולי שלו כדי לשמוע שאין לו הודעות?

במירס הסבירו ש"שירות לכידת שיחה מסייע ללקוחות שאינם זמינים, שהטלפון שלהם סגור או שמדברים בשיחות קשר, דבר נפוץ במירס. במקרים אלה הלקוח לא יכול לראות מי התקשר אליו, כי המכשיר אינו מקבל אינדיקציה על ניסיון החיוג אליו. באופן כזה אנו מאפשרים את זיהוי השיחה ומסייעים ללקוח. השירות מתאפשר כאשר המתקשר הגיע אל התיבה הקולית. אם המתקשר סגר את הטלפון לפני שהגיע לתא קולי, הלקוח לא יקבל את ההודעה על החיוג".

טובת הלקוח

כלומר, לטענת מירס השירות ניתן לטובת הלקוח שאינו יכול לראות שהיתה שיחה שלא נענתה. ר', בעל מכשיר מירס, סיפר שכאשר הוא לא עונה לשיחה נכנסת, הוא רואה על צג הטלפון שלא נענתה שיחה, ובכל זאת מקבל גם הודעה קולית שלפיה לא נענתה שיחה.

בכל מקרה, גם אם השירות מאפשר ללקוחות לגלות שיחות שלא נענו, ניתן לעשות זאת בדרך שתהיה נוחה יותר לכיס שלהם. למשל, שליחת הודעת טקסט ללקוחות על שיחות שלא נענו בזמן שהמכשיר לא היה זמין. כידוע, קריאת הודעת טקסט אינה עולה כסף, לעומת התקשרות לתא הקולי שעולה בתשלום זמן אוויר.

ממירס מוסרים כי כיום השירות אינו ניתן אוטומטית בעת חיבור לקוחות חדשים. עד לפני כמה חודשים לקוחות חוברו אוטומטית לשירות, כאשר התחברו לשירות התא הקולי. לקוח המנוי על השירות יכול לבטלו בפנייה למוקד שירות לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully