וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס זכתה בחוזה מינהל התעופה האמריקאי

שירלי יום-טוב

3.5.2007 / 14:31

החוזה לשבע שנים בהיקף של 69 מיליון דולר. המניה מוסיפה 3%. נייס קיבלה הזמנה ראשונה בהיקף של 2.7 מיליון דולר

חוזה גדול לחברת נייס בארה"ב. חברת פתרונות ההקלטה לווידיאו וקול זכתה בחוזה בהיקף של 69 מיליון דולר עם מינהל התעופה הפדרלי בארה"ב (FAA). החוזה יפרס על פני שבע שנים, ונייס קיבלה הזמנה ראשונה בגובה 2.7 מליון דולרים. נייס תספק את פתרון ה-NICE Inform ופתרונות נוספים, כדי לשפר את יכולות ההקלטה בתעבורה האווירית; עד 850 אתרים של מינהל התעופה הפדרלי ושל משרד ההגנה האמריקני צפויים להשתמש בפתרונות אלה. מעבר להיקף הכספי הגבוה, החוזה מהווה הכרה באיכות הפתרונות של נייס.

נייס זכתה בחוזה של ה-FAA במסגרת תוכנית תוכנית ה-VRRP (Voice Recorder Replacement Program) של המינהל, אשר הינה חלק מיוזמה מקיפה למודרניזציה של מערכות בקרת התעופה האווירית של ארה"ב, שנועדה לענות על צרכים עתידיים של התעופה אווירית הכוללים הגברת הביטחון, הגדלת קיבולת, והתייעלות עבור למעלה ממיליארד הנוסעים הצפויים עד שנת 2015.

ה-FAA יחליף מערכות הקלטת קול דיגיטליות אשר ברשותו במערכות הקלטה ובחבילת - NICE Inform, הנותנת פתרונות לניהול ארועים המגיעים ממקורות מולטימדיה שונים. מנייס נמסר כי זו הפעם הראשונה שה-FAA יוכל לאסוף ולנתח באמצעות פתרון אחד מידע המגיע ממקורות מולטימדיה שונים כגון הקלטות קול, תמונות ותוכניות טיסה.

חיים שני, מנכ"ל נייס, ציין כי "NICE Inform, אשר הושק אך לאחרונה, הוא פתרון מהפכני לניהול מידע, ומבטיח ביטחון ואבטחה באופן שלא היה אפשרי עד כה. אנו רואים צורך הולך וגדל לטכנולוגיה זו ורואים בה מנוע צמיחה עתידי לחברה".

המניה מוסיפה כ-3% במסחר בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully