וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל קומברס באירופה עזב

שירלי יום-טוב

6.5.2007 / 17:13

גדי בהט מילא שורת תפקידים ב-12 השנים האחרונות בחברה. החליט לעזוב לאחר שלא מונה למנכ"ל

הנהלת קומברס, החברה הבת של קומברס טכנולוג'י, הפועלת מישראל, עוברת בימים האחרונים זעזוע נוסף, בעקבות פרשת הבקדייטינג שהתפוצצה לפני כשנה. גדי בהט, נשיא חטיבת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בקומברס, וחבר בצוות ההנהלה של החברה, הודיע על עזיבתו לפני מספר ימים, כך נודע ל-TheMarker.

בהט נמצא בקומברס כ-12 שנה ומילא שורת תפקידים, החל במנהל מוצר, עבור בסגן נשיא חטיבת EMEA וכלה בתפקיד הנשיא, בו הוא כיהן בשנים האחרונות. עזיבתו לוותה במכתב לעובדי קומברס, המפתחת ומוכרת פתרונות ערך מוסף ובילינג עבור חברות תקשורת, בעיקר סלולריות, ומעסיקה כ-3,000 עובדים ברמת החייל בתל אביב.

את עזיבתו של בהט יש לראות על רקע אי מינויו לתפקיד מנכ"ל קומברס. בפברואר הודיע זאבי ברגמן, המנכ"ל המוערך, על עזיבתו את החברה, ובמקומו מונה ירון צואלה, אף הוא ותיק בחברה, אם כי הוא הגיע לקומברס שנתיים אחרי בהט. בינתיים לא ידוע מי יחליף את בהט בתפקיד האסטרטגי של ניהול עסקי החברה באירופה, התורמת נתח נכבד מהכנסות החברה.

הטלטלות לא פוסקות

השינויים בהנהלת קומברס מצטרפים לתזוזות גם בהנהלת החברה האם, קבוצת קומברס טכנולוג'י, המחזיקה בחברות הבנות ורינט ואולטיקום. באחרונה מונה לתפקיד מנכ"ל החברה אנדריי דהן, כשנה לאחר שקובי אלכסנדר, המייסד, היו"ר והמנכ"ל, נאלץ להתפטר מכל תפקידיו בקבוצה, בעקבות פרשת האופציות. אלכסנדר שוהה מאז הקיץ האחרון בנמיביה וממתין לתחילת הדיונים בבקשת ההסגרה שלו לארה"ב, לאחר שנמלט מכתב אישום ובו למעלה מ-30 סעיפים חמורים, הכוללים שורת עבירות על חוקי ניירות ערך בארה"ב ומתן שוחד כדי להתחמק מהאשמות.

כל דירקטוריון קומברס עבר שינויים בשנה האחרונה. בדצמבר מונה מרק טרל ליו"ר החברה. טרל מונה במקומו של רון חירם, שהתמנה לתפקיד במארס, לאחר עזיבת אלכסנדר, אך התפטר כתשעה חודשים לאחר מכן, בדצמבר.

חירם התפטר לאחר שבנובמבר האחרון מונו חמישה דירקטורים חדשים, כולם אמריקאים, בנוסף לטרל שהצטרף עוד קודם. רז אלון, שהיה מנכ"ל זמני ממארס עד נובמבר - נותר מאז הדמות היחידה בדירקטוריון שהיה לה קשר עם ישראל - במקום בו החלה את דרכה כל הקבוצה.

מקומברס לא נמסרה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully