וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובני-פרידן יפרסם את מנורה-מבטחים

איילה צורף

7.5.2007 / 12:41

המשרד זכה במכרז בסכום 1.5 מ' דולר. התמודדו גם באומן-בר-ריבנאי, פובליסיס-אריאלי, ארד תקשורת, פרסום וילנאי ומורדי גורן

משרד הפרסום ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של מנורה-מבטחים בגובה 1.5 מיליון דולר. במכרז התמודדו גם באומן-בר-ריבנאי, פובליסיס-אריאלי, ארד תקשורת, פרסום וילנאי ומורדי גורן.

כפי שפורסם ב-TheMarker, המכרז התנהל בשלבים על פני כחצי שנה. בתחילה דובר עם משרדי הפרסום על פעילות בתחום הפיננסים בלבד. לאחר מכן הצטרף למכרז גם תחום הביטוח, ומשרדי הפרסום נדרשו להציג מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה למותג המשותף "מנורה-מבטחים" שיפעל בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים.

מהפך הקרנות מחייב

לפני כשנה שכרה החברה את איש השיווק יעקב קדמי בכדי לבנות מחדש את המותג הממוזג מנורה-מבטחים. לקראת סיום עבודתו של קדמי, התבקשו משרדי הפרסום לתרגם את המותג שהוא בנה לשפת פרסום חדשה לחברה.

עד כה לא ניהלה החברה תקציב פרסום משמעותי בהיקפו. ב-2006 נאמד התקציב בכחצי מיליון דולר למותגים מנורה ומבטחים גם יחד, והתחלק בין מורדי גורן לראובני-פרידן.

ארי קלמן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, מציין כי לאור הסינרגיה הקיימת בין הפעילויות השונות המתקיימות בקבוצה, ישנה חשיבות רבה למהלך שמטרתו הצגת עוצמת הקבוצה ומגוון השירותים והמוצרים אותם החברה מציעה ללקוחותיה וסוכניה, תוך כדי שימוש באמצעי המדיה השונים.

תחום הקרנות עבר מהפך בכל הקשור לפרסום בשנה החולפת. בעקבות ועדת בכר, שהוציאה את הקרנות מידי הבנקים ויצרה תחרות אישית על כל לקוח ולקוח, גדלו תקציבי הפרסום של הקרנות במאות אחוזים. בין המפרסמים הבולטים נמצאים פריזמה (באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי) מיטב (באמצעות מקאן-אריקסון) ואקסלנס נשואה (באמצעות ענבר-מרחב-שקד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully