וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק יתחיל לשדר פוליטיקה

ערן גבאי

8.5.2007 / 11:26

מועצת הרשות השנייה אישרה לתחנת 99 אסקייפ שינוי אפיון לרדיו ברודקאסט. הלוח החדש יכלול אקטואליה, בידור וספורט

ועדת רדיו אישרה אתמול לתחנת רדיו 99 לשנות את אפיון התחנה מרדיו מוזיקה לצעירים לרדיו ברודקאסט. זאת, חצי שנה לאחר שמועצת הרשות השנייה איימה להתנות את אישור עסקת הרכישה של רדיו 99 אסקייפ על ידי המיליארדר ארקדי גאידמק בהתחייבות של התחנה שלא לעשות שימוש פוליטי בתכניה המשודרים.

הוועדה, כך נמסר, קיבלה את החלטתה לאחר ששמעה סקירה רחבה מהמנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, אילת מצגר.

בלוח השידורים החדש שהוגש על ידי התחנה, המאופיין בחלוקה לרצועות שונות, קיים היצע של תוכניות. ביניהן: אקטואליה, מוסיקה, ספורט, בידור, קהילה ותוכניות לנוער. בנוסף, ישודרו שידורי חדשות במהלך היום.

אייל בוחבוט, יו"ר ועדת הרדיו, מסר כי "אין ספק שמדובר בשינוי מהותי של לוח השידורים. התחנה התאפיינה במוסיקה לצעירים ומעכשיו תציע למאזיניה היצע מגוון יותר ועשיר יותר של תכנים - ועל כך אנחנו מברכים".

בעבר אף דרשה מועצת הרשות השנייה שתתקיים הפרדה בין בעל התחנה, גאידמק, לבין מפעילי התחנה. מאז הודיע גאידמק בכמה הזדמנויות כי יש בכוונתו להיכנס לתחום הפוליטי, אם באמצעות ריצה לכנסת במפלגה חדשה שיקים ואם בהתמודדות על תפקיד ראש עיריית ירושלים.

עסקת הרכישה של רדיו 99 אסקייפ על ידי גאידמק נחתמה כבר באמצע 2006. היא קיבלה אישור סופי בינואר השנה. ההערכה בענף היא שגאידמק שילם עבור התחנה לקבוצת היהלומנים שהחזיקה בה סכום שהיה גבוה פי חמישה מהיקף ההשקעה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully