וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בזק חוששים שנפגעו מתוכנית האופציות

ערן גבאי

8.5.2007 / 11:38

הוועד דורש לחשוף מיידית את שמות כל מקבלי ההטבות בחברה, מעבר להסכם הקיבוצי. העובדים מברכים על כניסתו האפשרית של נחמה

נציגות העובדים בבזק דורשת לחשוף מיידית את שמות כל מקבלי ההטבות בבזק שמעבר להסכם הקיבוצי. בוועד העובדים של החברה טוענים כי העובדה שהחברה מסרבת לחשוף את רשימת שמות 40 הבכירים שאמורים היו לקבל את ההטבה במסגרת תוכנית האופציות של החברה, שנעצרה בשל התערבות רשות ניירות ערך, מטילה כתם במנהלים ועובדים שלא אמורים היו לקבל את ההטבה. יו"ר הוועד, שלמה כפיר, פנה בעניין ליו"ר בזק, דב וייסגלס. בוועד העובדים רוצים לברר בדרך זו אם לא התבצעו הפרות גם בסיכומים שיש להם מול ההנהלה כחלק מההסכם לשינוי ארגוני בחברה.

ועד העובדים של בזק אינו מנסה לגבש קבוצת משקיעים כדי לשנות את מעמדו בחברה במסגרת האפשרות לשינוי מקיף בבעלות בזק כחלק מכניסת שלמה נחמה לגרעין השליטה. דעתם של אנשי הוועד על הנעשה בבזק כיום, לאור הפרשות האחרונות, קשה ביותר. בוועד מודים כי בזק רוגשת בימים אלה וטוענים כי אין לבזק את הלוקסוס להמשיך להיות במצב שכזה בעיצומה של התחרות הקשה בה. בוועד מברכים על האפשרות ששלמה נחמה ייכנס כמשקיע בבזק - מהלך שיצור לטענתם יציבות בחברה.

עם זאת, כניסת נחמה לגרעין השליטה בבזק יעכב את מינוי המנכ"ל, שהוועדה לאיתורו החלה לאחרונה להתכנס וכבר הונחו בפניה כמה שמות של מועמדים ראויים לניהול החברה. קיימת התייעצות והידברות עם ועד העובדים של בזק בעניין בחירת המנכ"ל הבא. על פי הידוע, ממליץ הוועד על בחירת המנכ"ל הבא מתוך שורות החברה. שני המועמדים מבית למשרת מנכ"ל בזק הם אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינלאומי, ורון אילון, מנכ"ל חברת הלוויין yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully