וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלי מגורים לעובדי היי-טק בלבד

אריק מירובסקי

8.5.2007 / 14:59

2 מגדלי מגורים יוקמו במתחם אמפא בתל אביב. עד כה, נחתמו חוזים לרכישת 170 דירות במחירים מוזלים לאנשים היי-טק

קומפלקס מגורים הכולל 2 מגדלים בני 30 קומות ו-330 דירות, יוקם במתחם אמפא במזרח תל אביב. ייחודיו הבולטים: מחירי הדירות שבו יגיעו לכמחצית ממחירי דירות במגדלים דומים ורק עובדי היי-טק יוכלו לרכוש בו דירות.

מדובר בעורף המתחם, הנמצא ברחוב יגאל אלון, בצמוד למרכז החדש שמקימה צ'ק פוינט. לפני מספר חודשים חתם מארגן קבוצות הרכישה, דרור הלוי, על הסכם עם אמפא לרכישת הקרקע על ידי חברי קבוצה עתידית, ועם תדהר, לתכנון, ביצוע ופיקוח של עבודות הפרויקט. ההערכות בשוק הנדל"ן מדברות על עלות קרקע כוללת של כ-50 מיליון דולר שישלמו חברי הקבוצה לאמפא.

לפני כחודש החל שיווק הפרויקט בקרב אנשי היי-טק. עד כה, נחתמו חוזים לרכישת 170 דירות במחירים של החל מ-817 אלף שקל לדירות 3.5 חדרים ועד ל-3.5 מיליון שקל לדירות פנטהאוז. בסך הכל, יגיעו מחירי הדירות במקום לרמות ממוצעות של 2,500 דולר למ"ר, כשרוכשי דירות הפנטהאוז ישלמו כ-3,800 דולר למ"ר. בשני המקרים מדובר במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מהנהוג בשוק. אזור זה של תל אביב אינו נחשב למבוקש למגורים.

כחלק מתכנית הפיתוח של האיזור, תקים העירייה פארק על שטח של 25 דונם, בצמוד לפרויקט.
בין התנאים לקבלה לקבוצת הרכישה: מי שעובדים בתחום ההיי-טק או מי שעבדו בתחום לפחות 12 חודשיםבמהלך 30 החודשים האחרונים. ההצטרפות לקבוצה דורשת הגשת מועמדות והזכאות לבחירת דירה היא על פי סדר ההרשמה. ועדת הקבלה רשאית לאשר, במקרים מיוחדים, קבלת רוכשים שאינם מתחום ההיי-טק אם נמצאו תורמים לאיכות האוכלוסייה.

בין הרוכשים נמצא סגן נשיא צ'ק פוינט, אייל דשא, שאמר, כי תל אביב כמעט שלא מאפשרת כיום לצעירים לרכוש דירה בעיר. "הפרויקט מאפשר למי מבין עובדי ההיי-טק שרוצה, לגור בתל אביב ולשלם משכנתא בגובה שכר הדירה שהוא משלם כיום עבור דירה ישנה בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully