וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כור מוכרת 5% מכנפיים לבורוביצ'ים

נתן שבע

8.5.2007 / 15:06

נוחי מכר מניותיו בכנפיים תמורת כ-30 מיליון שקל - פרמיה של 22% על השוק. אחזקת הבורוביצ'ים בחברה גדלה ל-51.7%

נוחי דנקנר ממשיך לממש את האחזקות בחברות באי.די.בי, בהן לקבוצה אין שליטה. דדי בורוביץ' רעייתו תמי בורוביץ' ואיזי בורוביץ', מבעלי השליטה בכנפיים בעלת השליטה באל על, רכשו מכור מקבוצת אי.די.בי. 5% ממניות כנפיים בתמורה ל 7.4 מיליון דולר - כ-29.6 מיליון שקל. המניות נרכשו לפי 10.47 דולר למניה - כ-22% מעל שוויה של המניה בשוק. במקביל, ניתנה לבורוביצ'ים אופציה לרכוש את יתרת המניות שברשותה של כור המהוות כ-4% מהחברה בתמורה ל-24 מיליון שקל.

בעקבות הרכישה הנוכחית, תגיע האחזקה של האחים איזי ודדי בורוביץ' ותמי בורוביץ' ושל בעלי השליטה האחרים שלהם הסכם שליטה עם משפחת בורוביץ' במניות כנפיים לכ-51.7% מכנפיים. מימוש האופציה יגדיל את אחזקותיהם לכ-56%.

השבוע מימשו הבורוביצ'ים אופציה לרכישת מניות אל על בהיקף של 25 מיליון שקל ומימשו אחרות על מנת לדאוג לכך שהחזקה של כנפיים באל על תיוותר מעל 40% בעקבות מימוש האופציות הקרוב של האופציות באל על.

מכירת האחזקות של כור בכנפיים הייתה די צפויה לאור העובדה כי דנקנר שואף להשאיר בסל החברות שלו חברות שבהן יש שליטה. דנקנר שרכש את השליטה בכור לפני כשנה נפרד מאז באחזקותיה של החברה בסקופוס, שרתון מוריה, מכר את האחזקה של כור באלביט מערכות ואת ההחזקה בחברת Followap.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully