וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.בי.אי חיתום: ירידה של 78% בהכנסות; לא צופה התאוששות בשוק הראשוני בחודשים הקרובים

ליאור כגן

2.9.2001 / 9:53

למרות ההאטה בפעילות בשוק ההון, השתתפה החברה במספר גיוסי הון גדולים, והצליחה לסיים את הרבעון עם רווח של 750 אלף שקל

למרות ההאטה בשוק ההון, שבאה לידי ביטוי בירידה דרסטית בפעילות בשוק הראשוני, מצליחה אי.בי.אי חיתום , בניהולו של רונן צלניר, להישאר עם הראש מעל המים ולסיים את הרבעון השני עם רווח של כ-750 אלף שקל. אולם, רווח זה נמוך יחסית לרווח של 5.5 מיליון שקל שהציגה החברה ברבעון המקביל, אז שוק ההון היה בתקופת גאות.

הכנסות החברה צנחו ב-78% ל-2.6 מיליון שקל, לעומת 11.7 מיליון שקל ברבעון המקביל, ובסיכום חצי השנה הראשונה הן ירדו בשיעור חד, מרמה של 26.5 מיליון שקל, לרמה של 4.5 מיליון שקל בלבד.

אי.בי.אי חיתום השתתפה בתקופה האחרונה במספר הנפקות אג"ח גדולות וביניהן: גיוס של 620 אלף שקל לבנק הפועלים באמצעות כתבי הון נדחים; גיוס הון של החברה לישראל והנפקת אג"ח וזכויות של הכשרת הישוב .

במקביל לירידה בהכנסות, צימצמה אי.בי.אי חיתום את הוצאותיה: הוצאות הנהלה וכלליות ירדו בכ-800 אלף שקל למיליון שקל, והוצאות ליועצים חיצוניים ירדו בכמחצית ל-500 אלף שקל בלבד.

באי.בי.אי חיתום מדווחים, כי ההרעה בשוק ההון שהחלה ברבעון השלישי של שנת 2000 נמשכת בימים אלו, והיא שגורמת להרעה בתוצאות הכספיות של החברה. להערכת החברה, בתקופה הקרובה לא תחול התאוששות בפעילות בשוק ההון, לפחות לא עד תחילת 2002.

אי.בי.אי חיתום חילקה בחודש יוני דיווידנד בסך של 4 מיליון שקל. החברה נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של כ-91.7 מיליון שקל, לעומת הון עצמי של כ-70 מיליון שקל, המהווה כ-97% ממאזנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully