וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני הבריאות של מקדונלד'ס: שרק

הדר תדמור

9.5.2007 / 12:34

לפי הסכם עם דרימוורקס, דמותו של שרק תפרסם מאכלים בריאים ודיאטטיים של מקדונלד'ס ותעודד פעילות גופנית

מקדונלד'ס, רשת מסעדות המזון המהיר, הודיעה כי החל מ-11 במאי, הגורו החדש של המזון הבריא שמייצרת החברה יהיה לא אחר מאשר שרק, הדמות המצוירת השמנמנה והירקרקה.

מקדונלד'ס ואולפני הסרטים דרימוורקס, האחראים על סדרת סרטי שרק, הודיעו על עסקה ביניהם לפיה שרק, דונקי ודמויות נוספות מהסרט, יקדמו את ארוחות הילדים של מקדונלד'ס ומזון נוסף של החברה. אך, בניגוד לשיתופי פעולה קודמים של מקדונלד'ס עם חברות סרטים מצוירים, דמותו של שרק תתנוסס על סלטי החברה, קרטוני החלב, אריזות פרוסות התפוחים ומוצרים דיאטטיים נוספים.

בנוסף, תשתמש מקדונלד'ס בדמותו של שרק על מנת לקדם פעילות גופנית באתר האינטרנט של החברה. שרק גם יופיע בפרסומות של משרד הבריאות האמריקאי, ויעודד ילדים לעסוק בפעילות גופנית.

מסע הפרסום של מקדונלד'ס ודרימוורקס מתחיל עם יציאת הסרט "שרק השלישי" לאקרנים בארה"ב. הסרט יוצג ברחבי ארה"ב החל מ-18 במאי.

נפטרים מהג'אנק?

מקדונלד'ס ספגה ביקורות רבות בנוגע לתרומתה להשמנת היתר בארה"ב, ובשל כך ערכה מסעות פרסום רבים, שמטרתם היתה לעודד את הצרכנים בארה"ב להתעמל ולאכול בריא. אחד מהם הינו מסע פרסום עולמי חדש המעודד התעמלות וסיסמתו: "זה מה שאני אוכל ומה שאני עושה, ואני אוהב את זה".

מקדונלד'ס גייסה ספורטאים מוכרים למסע הפרסום החדש שלה - בפרסומת אחת נראות האחיות הטניסאיות ונוס וסרינה וויליאמס כשהן חובטות בכדורי טניס, קופצות בחבל ואומרות שהן "שורפות קלוריות כמו שדות".

בנוסף, החלה מקדונלד'ס להדפיס ערכים תזונתיים על אריזות ההמבורגרים והצ'יפס אותם היא מוכרת במסעדותיה.

מקדונלד'ס נתבעה בעבר בגין אחריותה להשמנת יתר בקרב נערים ונערות בארה"ב, ובשל הסתרת הסכנות הבריאותיות במוצריה. הנערים והנערות אמרו כי הם אכלו במקדונלד'ס 5-3 פעמים בשבוע, במשך 15 שנה בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully