וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eMation מתחילה למכור: חתמה על חוזה בשווי 1.5 מיליון דולר עם סאוטר השווייצית

צורי דאר

2.9.2001 / 13:44

החברה, העוסקת בפיתוח טכנולוגיות שליטה מרחוק באמצעות האינטרנט, שרפה כ-25 מיליון דולר בכשנה וחצי

חברת הסטארט אפ הישראלית eMation, שבלטה עד כה בשריפת מזומנים, התחילה לאחרונה לייצר הכנסות. החברה, העוסקת בפיתוח טכנולוגיות שליטה מרחוק באמצעות האינטרנט, חתמה על הסכם מכירות מתמשך עם חברת סאוטר השווייצית, המתמחה בבקרת מבנים. במסגרת ההסכם קנתה סאוטר פיתרונות וויזקום 8.0 של eMation בשווי 1.5 מיליון דולר. פתרונות אלו ישממשו את סאוטר לתכנון שליטה במבנים בקמפוס אוניברסיטה בבזל. eMation, ששרפה 25 מיליון דולר תוך שנה וחצי, התמזגה ביוני עם השלד הבורסאי האמריקאי Ravisent, בעסקת מניות בשווי של 18.9 מיליון דולר. העסקה צפויה לקבל את אישור בעלי המניות של Ravisent בשבועות הקרובות.

eMation הוקמה ב-1988 על ידי אביתר מירון כ-PC Soft, החברה שפיתחה תוכנות לבקרה של רצפת הייצור. בתחילת 2000 החליטה לבצע שינוי עסקי והחלה להתמקד בפיתוח פתרונות DRM - Device Relationship Management. המדובר בטכנולוגיות שליטה מרחוק באמצעות האינטרנט, בפעולתם של מכשירים באתרים מרוחקים.

במאי 2000 השלימה eMation גיוס של 25 מיליון דולר לפי שווי של 70 מיליון דולר אחרי הכסף. על המשקיעים בחברה נמנו בקרן מופת הבורסאית, אייפקס ישראל, וולדן וג'מיני. משקיעים נוספים ב-eMation היו הקרנות Patricof האמריקאית, ונומורה ו-CSK היפאניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully