וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וסט גייסה 45 מיליון דולר

רפאל פוגל

10.5.2007 / 12:21

החברה כבר גייסה לשרותיה מספר מפרסמים גדולים, בהם יונייטד איירליינס, מיקרוסופט, סוני ויונילבר, והוא מתכונן להשקה קרובה

חברת הטלוויזיה ב-P2P ג'וסט, שהוקמה על ידי ניקלאס זנסטרום ויאנוס פריס - האנשים שמאחורי קאזה וסקייפ, הודיעה על סיום גיוס השקעה של 45 מיליון דולר. קרנות הון סיכון מובילות כאינדקס וונצ'ר וסקויה השקיעו בחברה יחדיו עם קרן לי קא צ'ינג הסינית וחברות המדיה CBS וויאקום.

מוצר הטלווזיה האינטרנטי של ג'וסט כבר נגיש לאלפי בטא טסטרים בכל רחבי העולם ומציע צפייה חופשית לפי דרישה במאות ערוצי טלווזיה שונים דרך מחשב המחובר לרשת האינטרנט. בקרוב, אמור המיזם להפוך לזמין לקהל הרחב.

"גיוס ההון הנוכחי מעיד על הביטחון העצום הקיים כלפי פלטפורמת ג'וסט", אמר פריס. "בחרנו את המשקיעים בקפידה מתוך מבחר של משקיעים פוטנציאלים, וכל אחד מהם יספק נכסים ייחודים לג'וסט", הוסיף.

לפני ימים ספורים פורסם כי ג'וסט כבר גייס לשרותיו מספר מפרסמים גדולים, בהם יונייטד איירליינס, מיקרוסופט, סוני ויונילבר, והוא מתכונן להשקה קרובה. מותגים אלה הם חלק מ-30 מפרסמים הנקראים "שותפי השקה" של ג'וסט, המתכננת להציע תכנים טלוויזיונים באינטרנט, שימומנו על ידי המפרסמים.

בעוד שהחברה הקפידה לדווח על עסקות תוכן שחתמה עם ויאקום, נשיונל ג'אוגרפיק וספקיות תוכן אחרות, היא נמנעה מלדווח על מפרסמים שבחרו להשתמש בשרותיה. רשימת המותגים הגדולים שבחרו לפרסם באמצעות ג'וסט משקפת את חוסנה הפיננסי הצפוי של החברה, אשר קיבלה מוקדם יותר את שם הקוד: "פרויקט ונציה". בין המפרסמים נמצאות חברות ענק דוגמת נסטלה, HP, אינטל, מוטורולה וחטיבות ווקסהאול ואופל של ג'נרל מוטורס. סוכנויות פרסום אשר עובדות עם ג'וסט מדווחות על עסקות נוספות עם טאקו בל, ליאונס גייט אנטרטיינמנט וצבא ארה"ב.

מקורות מקורבים מסרו שהחברות משלמות 50 אלף דולר עבור כל פרסומת שתופיע במשך 3 חודשים בארה"ב, ו-100 אלף דולר עבור פרסומת שתופיע בג'וסט במהלך 3 חודשים ברחבי העולם. בעוד שחלק משיטות הפרסום בג'וסט יחקו את מודל הפרסומת הטלוויזיונית, פרסומות אחרות יעשו שימוש במימד האינטראקטיווי של האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully