וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה רכשה מחצית ממגרש מגדל אמפא

אריק מירובסקי

10.5.2007 / 12:32

שילמה 90 מיליון שקל. המגדל צפוי להיות אחד מבנייני המשרדים הגבוהים בתל אביב - יכלול 45 קומות בשטח של כ-54 אלף מ"ר

אלקו רכשה מחצית ממגרש המיועד להקמת מגדל אמפא ברחוב יגאל אלון בתל אביב תמורת 90 מיליון שקל. זאת באמצעות החברות אלקטרה ואלקטרה נדל"ן .

הבניין, שייקרא כנראה "Elco Tower", יהיה אחד מבנייני המשרדים הגבוהים בתל אביב. הוא יכלול 45 קומות בשטח של כ-54 אלף מ"ר וחניון בו צפוים להיות כ-1,200 מקומות חנייה. שטחי הבניין שהקמתו תימשך כ-40 חודשים, מיועדים הן למכירה והן להשכרה.

אמפא ניסתה למכור את המתחם במשך יותר משנה, אולם מגעים שניהלה עם יזמים פרטיים ועם חברות ציבוריות - האחרונה שבהן אי.די.בי - לא עלו יפה. ההערכה היא שסך ההשקעות בהקמת המגדל יגיע ל-600 מיליון שקל.

אלקטרה בע"מ תשמש כקבלן מפתח של הפרויקט באמצעות אלקטרה בנייה המוחזקת בבעלות מלאה. החברה תהיה אחראית על התכנון והביצוע של הפרויקט. במסגרת הקמת הבניין, צפויה אלקטרה בנייה לקבל עבודות בהיקף כולל של כ-300 מיליון שקל, כאשר סכום זה עשוי לגדול בהתאם לעבודות הגמר שיידרשו בפרויקט.

להערכת גורמים באלקו, הפרויקט עשוי לתת מענה למגמה המסתמנת בשנה האחרונה של גידול בביקושים לשטחי משרדים באזור המרכז - בייחוד בניינים גבוהים ויוקרתיים - כאשר במקביל ישנה ירידה במלאי הפנוי של משרדים מסוג זה.

מתחם אמפא נהנה לאחרונה מפריחה רבה ואף פורסם כי יוקם בו פרויקט בשיטת "קבוצת רכישה" עבור עובדים מתעשיית ההיי-טק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully