וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראקסס, המפתחת מערכות תקשורת אופטיות אלחוטיות, משלימה גיוס של 7 מיליון דולר

בעז בבאי

2.9.2001 / 13:11

כך על פי D&A; סקויה האמריקאית ופיטנגו הישראלית התחייבו להעניק הלוואת גישור לאוראקסס; בנוסף חתמה קרן הון סיכון אמריקאית על Term Sheet להשקעה בה

חברת הסטארט אפ הישראלית אוראקסס (OrAccess), המפתחת מערכות תקשורת אופטיות אלחוטיות, משלימה גיוס הון פרטי בהיקף של 7 מיליון דולר. כך מדווחת חברת המידע הטכנולוגי דולב את אברמוביץ' (D&A).

קרן ההון סיכון האמריקאית סקויה קפיטל וקרן ההון סיכון הישראלית פיטנגו ונצ'רס קפיטל (לשעבר פולריס ונצ'רס קפיטל) התחייבו להעניק הלוואת גישור לאוראקסס, שתהפוך להשקעה עם השלמתו הסופית של הגיוס. בנוסף חתמה קרן הון סיכון אמריקאית, המתמחה בתחום הטלקומוניקציה, על Term Sheet להשקעה בחברה מנתניה, כאשר ההסכם השקעה הסופי צפוי להיחתם עד סוף ספטמבר.

אוראקסס השלימה במאי 2000 סבב גיוס ראשון בהיקף של 3.5 מיליון דולר מפיטנגו וסקויה סיד קפיטל פאנד, קרן השקעות הון סיכון בבעלות שווה של סיסקו וסקויה קפיטל. בגיוס הסיד בהיקף של כ-700 אלף דולר השתתפה בין היתר קרן פרגרין ונצ'רס 1 שבבעלות איל ובעז ליפשיץ ומשפחת ויל. על פי הערכות, השווי בגיוס הנוכחי גבוה מהשווי בגיוס הקודם ויש כוונה להגדילו.

אוראקסס, המעסיקה כ-35 עובדים, הוקמה בספטמבר 1999 על ידי אילן הבר, המשמש כמנכ"ל החברה. היא מתכננת לפתוח נציגות שיווקית בארה"ב לאחר השלמת גיוס ההון הפרטי.

החברה פיתחה פיתרון כולל לתקשורת אופטית אלחוטית עבור ספקי שירותי התקשורת. הפיתרון מאפשר פריסה מיידית של רשת גישה אופטית אלחוטית לבנייני עסקים באזורים עירוניים (MAN), בקצב העברת נתונים המקביל לקצב העברת הנתונים בסיב אופטי.

הציוד של אוראקסס מתחבר לשדרה המרכזית בנתב התקשורת (Switch-Router) ובאמצעות אנטנות קטנות לשידור וקליטה המוצבות על גגות הבניינים מתבצעת תמסורת נתונים בקצב של 1-80Gbps בטכנולוגיית DWDM. טכנולוגיה זו מאפשרת העברת נתונים על אורכי גל שונים של אור בקצב של עד 10Gbps לכל אורך גל, כאשר ניתן להעביר עד 8 אורכי גל במקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully