וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדן מאשרת ניהול מו"מ עם גופים בינ"ל להקצאת 20% ממניותיה לפי שווי חברה של 280 מיליון דולר

אלי דניאל

2.9.2001 / 15:19

מדובר בשווי הגבוה בכ-51% משווי החברה בבורסה; החברה מציינת כי הפרסומים בדבר הכנסת שותף נוסף לגרעין השליטה באי.די.בי - חסרי בסיס

קרדן השקעות מאשרת בשעות הצהריים כי היא מנהלת מגעים, שטרם הבשילו לכדי עסקה, עם מספר גופים בינלאומיים בעניין האפשרות שהחברה תבצע הקצאה פרטית בהיקף של כ-20% ממניותיה ולפי שווי חברה של כ-280 מיליון דולר, לאחר ההקצאה. יצוין, כי השווי לצורך העסקה, גבוה בכ-51% משוויה הנוכחי בבורסה.

כמו כן, החברה מכחישה את הפרסומים בדבר הכנסת שותף נוסף לגרעין השליטה בקבוצת אי.די.בי. בקרדן מציינים כי "אין ולא היו כל מגעים לצירוף שותף נוסף כלשהו לגרעין השליטה באי.די.בי אחזקות ". החברה מוסיפה כי על פי הסכם רכישת המניות באי.די.בי והסכמי השותפים לגרעין השליטה, אין כל אפשרות, למי מהצדדים, לצרף שותף נוסף לגרעין השליטה.

הבוקר פירסמה קרדן את תוצאותיה לרבעון השני של השנה, המצביעים על ירידה של כ-99% ברווחיה לרבעון, רווחים שהסתכמו ב-251 אלף שקל.

איתן רכטר, מנכ"ל משותף בחברה, התייחס להתפתחויות הצפויות במספר חברות המוחזקות ע"י קרדן. באשר לקרדן טכנולוגיות, מסר רכטר ל-TheMarker.com כי "העסקה בדבר העברת פעילויות ונכסים של קרדן תקשורת לקרדן טכנולוגיות , טרם הושלמה. אנחנו עדיין עובדים על עסקה זו ועדיין נותרו קצוות שצריך לסגור".

בהתייחסו לחברת באג מולטיסיסטמם, אשר מכירותיה הושפעו באופן ניכר בשל המצב הבטחוני, אמר רכטר כי "אנו מנהלים מגעים עם כמה גורמים בעניין מכירת השליטה בחברה. עם זאת, כלל לא בטוח שתהיה עסקה שכן עוד אין הסכמות לגבי המחיר".

רכטר ציין, בהתייחסו למכירת מניות קרדן השקעות הון לחברת הביטוח מגדל , כי "המו"מ בין הצדדים נמצא בשלב מאד מתקדם ואנחנו מקווים שעסקה זו תיסגר במהלך החודש הקרוב".

במהלך המחצית הראשונה של השנה השלימה קרדן את רכישת מלוא המניות של תה"ל. בהתייחסו לפעילותה מסר רכטר כי "קרדן מתכוונת להמשיך ולפתח את פעילותה של תה"ל, הן בארץ והן בחו"ל. לקרדן קשרים טובים במזרח אירופה, בשל הפעילות הנדל"נית באזור זה, ויש ביכולת החברה לנצל קשרים אלה לצורך פעילותה של תה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully