וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק קיבלה ארכה להחזרת הבונוסים

ערן גבאי

13.5.2007 / 15:08

רשות ני"ע הקלה עם חברה בהחזרת התגמולים שאושרו שלא כדין. בבזק מקווים שניתן יהיה שלא להחזיר את כל הכסף

מה לוקח יותר זמן - לקבל כסף או להשיב אותו חזרה? רשות ניירות ערך, שדרשה מבכירי בזק החזר מיידי של הבונוסים שקיבלו באישור שלקה באי סדרים, הסכימה רטרואקטיווית, לאפשר לבכירי בזק ארכה של 60 יום להחזרת הבונוסים לחברה, כשהמועד הסופי נקבע ל-2 ביוני השנה - כך נודע ל-TheMarker.

עוד נודע כי בבזק היה ניסיון לאפשר לכמה מהסמנכ"לים שזכו בבונוסים לא להחזיר את הכסף, באם תצליח החברה בזמן שהוקצה לה לאשר את המענקים בהליך מסודר וראוי. לכך לא סירבה רשות ניירות ערך, אם כי הסיכוי שמהלך שכזה אכן יתבצע - קטן.

לדברי גורמים, בכירי בזק טרם החזירו עד היום את הבונוסים שאושרו להם שלא כדין בהיקף כולל של 7.5 מיליון שקל. רשות ניירות ערך דרשה גם כי הכספים בגין הבונוסים ישובו לקופת החברה והזהירה את החברה מפני ניסיון לקזז את הבונוסים שניתנו מסכומי בונוסים עתידיים או ממשכורות עתידיות.

נזכיר כי בהודעת בזק לבורסה מה-26 במארס נכתב כי "החברה פועלת להשבת הסכומים אותם קיבלו נושאי המשרה בגין המענקים בתוך שבוע ימים ותדווח בדבר קבלת התחייבות נושאי המשרה להשבת הכספים". מתוך סכום הבונוסים הכולל, כ-4 מיליון שקל נזקפו לטובתו של המנכ"ל היוצא, יעקב גלברד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully