וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי גילת לוויינים זינקו פי 4

שירלי יום-טוב

14.5.2007 / 14:12

הרווח הנקי הגיע ל-4.9 מיליון דולר. ההכנסות עלו ב-16% ל-68 מיליון דולר ברבעון הראשון. בקופה - 190 מיליון דולר

כשברקע מרחפת עסקת רכישת מניות על ידי חברת מבטח שמיר, דיווחה היום חברת טכנולוגיות התקשורת באמצעות לוויין על המשך השיפור בתוצאותיה. גילת סיימה את הרבעון הראשון עם רווח נקי של כ-4.9 מיליון דולר, 12 סנט למניה, לעומת רווח נקי בסך של כ-1.2 מיליון דולר, 5 סנטים למניה, ברבעון המקביל.

הכנסות גילת צמחו בכ-16% ל-68 מיליון דולר, בהשוואה לכ-58.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניטרול הוצאה של 400 אלף דולר בגין ההטבה הגלומה באופציות למנהלים ולעובדים בחברה, היה הרווח 5.3 מיליון דולר.

מאזן החברה איתן עם הון עצמי של כ-216 מיליון דולר ויתרות מזומנים בגובה 190 מיליון דולר. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה כ-8 מיליון דולר.

עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל גילת, ציין כי "התוצאות הטובות ברבעון הראשון מסמנות התחלה טובה לשנת 2007. הרבעון שחלף התאפיין בגידול בביקושים לפתרונות שמציעה גילת באפריקה ובמזרח אירופה, אשר נבע בעיקר מצמיחה בפרוייקטים לאומיים. בנוסף, הודענו לאחרונה על כניסה לתחום של מתן פתרונות גישה בתחום ה-Broadband Wireless (תקשורת אלחוטית בפס רחב) כחלק מיישום האסטרטגיה של גילת להרחיב את סל המוצרים של החברה תוך ניצול יכולות הליבה שלנו. במסגרת זו, כבר קיבלנו הזמנה ראשונה לאספקת מערכת מבוססת WiMAX מחברת אסיה-אינפו, שהינה לקוח קיים של גילת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully