וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוקס נכנעו לכוחות השיווק?

איילה צורף

15.5.2007 / 9:11

היבואן יוצא לראשונה בקמפיין שיווק באתר לילדים. קהל יעד בולט של קרוקס הם ילדים, אם כי הנעליים מצאו דרכן גם לרגלי מבוגרים

לראשונה מאז כניסתה לישראל לפני כשלוש שנים, תערוך יבואנית קרוקס מהלך שיווקי-פרסומי. מדובר במהלך ממוקד, הפונה לילדם בלבד, באמצעות האתר טיפו (Tipo). עד כה נמנע יבואן קרוקס, עמוס הורביץ, מהשקעה בפרסום ובשיווק.

כעת ישקיע הורביץ, על פי הערכות, כ-90 אלף דולר בשנה, סכום קטן יחסית, בפרסום ממוקד לילדים. המהלך יתבסס על תוכן באינטרנט: באתר טיפו, הפונה לילדים בני 8-13. באתר הוקם ערוץ קרוקס, ובו תכנים על המותג, כתבות, משחקים, ופעילות תחרותית לקידום המותג.

לדברי שי בלוך, מנכ"ל טיפו "העסקה עם קרוקס כוללת באנרים ותוכן שיווקי. מטרתה להביא את הילדים לעסוק במותג, לשחק איתו ולהתחבר אליו". לדבריו, "המהלך הזה הוא הפעם הראשונה שקרוקס יוצאת בקמפיין כלשהו, ולא בכדי היא עושה זאת לראשונה בשיתוף עם ילדים".

מחיר אחיד לכל נפש

באחרונה החלה הרשות להגבלים עסקיים לבדוק את הסיבה בעטיה נמכרות נעלי קרוקס במחיר אחיד בכל הארץ. ייתכן כי ההחלטה להתחיל לערוך פעילות שיווקית למותג היא הסנונית הראשונה המרמזת כי יבואנית קרוקס בישראל לא תוכל להמשיך ולקבוע מחירים אחידים.

ילדים הם קהל יעד בולט ומרכזי של קרוקס, אם כי הנעליים הללו מצאו את דרכם לליבם ולרגליהם של מבוגרים, נוער וילדים כאחד. הורביץ מבין כי על מנת לבסס לעצמו קהל צרכנים חדש, עליו להתחיל את מהלכי הטמעת המותג בקרב הצעירים שבלקוחותיו.

לדברי הורביץ "הדמיון, החדשנות והמקוריות של קרוקס מלהיבים ילדים בכל העולם וגם בישראל. טיפו היא הדרך באמצעותה נגביר את הקשר בין הילדים בארץ לבין קרוקס".

הורביץ עצמו אינו מעסיק משרד פרסום, וגם לא אנשי שיווק שיסייעו לו בניהול המותג בישראל. את שיתוף הפעולה הזה הוא בנה בעצמו יחד עם אנשי טיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully