וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופים במיל' בשירות מנויי הסלולר

נופר סיני

16.5.2007 / 8:53

אתר חדש יאתר את המסלול הסלולרי המשתלם ביותר, ויוכל לחסוך כמעט 40% מהחשבון. בין היזמים: יום טוב סמיה וגיורא איילנד

3,600 שקל בשנה - זה מה שמשפחה ממוצעת תוכל לחסוך מהוצאות הסלולר שלה באמצעות מיזם חדש, שיאפשר ללקוחות לאתר את חבילות ההתקשרות המיטביות עבורם. כך טוענים היזמים של פלאזול, ובהם האלופים במילואים יום טוב סמיה וגיורא איילנד.

במיזם שבבעלות החברה הלאומית לצרכנות סלולרית הושקעו עד כה 4 מיליון שקל. הוא נועד לענות על הבלבול הגובר בקרב צרכני הסלולר, שאינם יודעים כיצד להשוות בין החבילות והמסלולים השונים שמציעות החברות. פיתוחו התנהל במשך השנה האחרונה.

מבדיקה שערכה החברה עולה שלמעלה מ-75% מהצרכנים הפרטיים עשויים לחסוך באמצעות האתר כ-37% בממוצע מעלויות החשבונות הסלולריים שלהם מדי חודש, ברוב המקרים ללא מעבר למפעיל סלולרי אחר. חיסכון זה יתאפשר הודות ליישום מחשב ייחודי, שינתח את פרופיל השימוש של הלקוח והרגלי הצריכה שלו ויחפש עבורו את תכנית התמחור הזולה ביותר.

"ללקוח הממוצע יש את כל התנאים להתבלבל", אומרת נריה בר, סמנכ"ל הלקוחות בחברה. "כל תוכנית בנויה מבסיס ומתוספות של חבילות הטבה שונות, והתוכניות משתנות חדשות לבקרים. מוקדני השירות של החברות מנסים להניא את הלקוחות מהצטרפות לתוכניות משתלמות, והצרכנים רואים את החשבונות התופחים, אך אין להם יכולת להתעמק בשפע הפרטים שמרכיבים אותם".

איך זה עובד?

כדי להשתמש בשירות שמציע האתר, הלקוח צריך להיות רשום באתר האינטרנט של חברת הסלולר שהוא מנוי בה. לאחר הרשמה לאתר פלאזול נדרש הלקוח להזין את שם המשתמש שלו והסיסמה באתר חברת הסלולר, כדי שבפלאזול יוכלו לשאוב את כל נתוני השימוש והתשלום שלו. הנתונים מוצפנים כדי לשמור על סודיות הלקוחות ומועברים אוטומטית למחשב החברה, שם נסרקות כל התוכניות שרלבנטיות ללקוח - ונבחרות ארבע התוכניות שמתאימות לו ביותר.

בשלב זה עורכים סימולציה בארבע התכניות הנבחרות, בכדי לדמות מה יהיה החשבון החודשי של הלקוח בכל אחת מהן. הלקוח מקבל בחינם דו"ח עם ארבע תוכניות אלטרנטיביות, לאו דווקא בחברה שבה הוא מנוי, שמראה את פוטנציאל החיסכון. כדי לקבל דו"ח מפורט עם פירוט שמות התוכניות והמסלולים המתאימים לו, הלקוח נדרש לשלם סכום חד-פעמי של 57 שקל.

שירות נוסף שמציעים בפלאזול, שגובים עבורו 57 שקל נוספים, הוא העברת החשבונות למסלולים ולחבילות המתאימות - בין אם באותה חברה ובין אם בחברה אחרת. אז צריך הלקוח לחתום על מסמך שמייפה את כוחה של פלאזול לבצע עבורו את המעבר.

החברה מתחייבת להחזיר למנוי את הכסף אם יתברר שלא נרשם חסכון בחשבון החודשי אחרי שעבר לתכנית המוצעת, בתנאי שלא היה שינוי בפרופיל השימוש בתקופה שלאחר השינוי. על פניו נראה כי למיזם חסרון אחד בולט: החברה לא לקחה בחשבון את העלויות הכרוכות במעבר מחברה לחברה עוד לפני תום תקופת ההתחייבות, עלויות שיכולות להגיע לאלפי שקלים, הן בשל קנסות עזיבה והן בשל המשך התשלום על המכשיר והחבילה בחברה הקודמת. במקרים כאלה, גם אם יירשם חיסכון בהוצאות החודשיות, לא בטוח שהמעבר ישתלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully