וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ורטהיים-עופר: "גם אם התקיימו שיחות עם ויקטור מדינה, מנכ"ל בנק המזרחי, אין זה נכון להגדירן כמחלוקת"

גולן פרידנפלד

2.9.2001 / 16:53

הקבוצה מגיבה היום לפרסומים על מחלוקת קשה שפרצה בין בעלי השליטה בבנק לבין ויקטור מדינה בדבר תנאי העסקתו

היום מפרסמת קבוצת עופר-ורטהיים, בעלת השליטה בבנק המזרחי , תגובה רשמית להערכות כי בין ויקטור מדינה, מנכ"ל בנק המזרחי, לבין בעלי השליטה בבנק התגלעו חילוקי דעות בקשר לתנאי העסקתו של המנכ"ל.

לשון הודעת קבוצת עופר-ורטהיים: "בהתייחס לפרסומים שהופיעו בעיתונות בדבר מחלוקת קשה כביכול בין בעלי השליטה בבנק המזרחי לבין המנכ"ל מר ויקטור מדינה, מבקשת קבוצת עופר-ורטהיים, בעלת השליטה בבנק, להבהיר כי גם אם התקיימו שיחות בין בעלי השליטה לבין המנכ"ל על שינוי בתנאי העסקתו - אין זה נכון להגדירן כמחלוקת בין בעלי השליטה לבין המנכ"ל. בעלי השליטה בבנק מבקשים להבהיר כי יש להם אמון מלא במנכ"ל והערכה רבה לתפקודו".

ויקטור מדינה - מינוי של משפחת עופר - היה זה שדיווח על פרישתו של אבי ורטהיים מראשות הדירקטוריון של הבנק במסיבת העיתונאים השנתית שלו. אולם, כהונתו של ורטהיים התארכה בינתיים כאשר הודיע ביוני שהוא דוחה את פרישתו ב-3 חודשים. ההערכות באותה עת היו כי סיבת הדחייה היא שעדיין לא נמצא יורש המקובל הן על משפחת עופר והן על משפחת ורטהיים.

בנק המזרחי השיג ברבעון השני של השנה צמיחה של 14% בהכנסותיו שהסתכמו ב-341 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 299 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח של הבנק הסתכם ב-89 מיליון שקל - גבוה במיליון שקל מהרווח ברבעון המקביל.

התשואה על ההון הסתכמה ב-11.9% - גבוהה במקצת מתשואה של 11.2% שהשיג הבנק ברבעון הקודם, אולם נמוכה ביחס לתשואה על ההון בשנת 2000 - 13.2%. בסיכום ששת החודשים הראשונים של 2001 הציג הבנק תשואה על ההון של 11.6%, לעומת תשואה של 13.5% בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully