וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: צפויות ירידות אחרי שיאי אתמול

עומרי כהן

17.5.2007 / 16:01

המשקיעים עשויים לקחת אוויר לאחר הטיפוס לרמות השיא. גיוון מטפסת בכ-6% לפני הפתיחה, בעקבות ההודעה על אישור ה-FDA

החוזים העתידיים בוול סטריט מצביעים על ירידות של עד 0.1% במדדי המניות המובילים לאחר שאתמול טיפסו המדדים לרמות שיא של שנים רבות. בגזרה המקרו כלכלית יפורסמו במהלך היום תביעות האבטלה השבועיות, מדד המדדים המובילים וכן סקר המגזר העסקי של הבנק הפדרלי בפילדלפיה.

יצרנית המחשבים והמדפסות הגדולה בעולם, היולט פקארד האמריקאית, אשר רכשה אשתקד את חברת מרקורי תמורת 4.5 מיליארד דולר, דיווחה אמש על גידול של 13% בהכנסות ברבעון הראשון ל-25.5 מיליארד דולר. הרווח הנקי של HP הסתכם ב-1.8 מיליארד דולר לעומת 1.9 מיליארד דולר ברבעון המקביל, אולם אז נהנתה החברה מהכנסה חד פעמית שנרשמה בגין מס. כך, שבניכוי השפעת הכנסה זו, נרשם גידול של 27% בשורה התחתונה.

אצל הישראליות דיווחה גיוון אימג’ינג, כי קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק בארה"ב של הדור השני של גלולת הווידיאו מתוצרתה מחלות במעי הדק (PillCam SB 2). בנוסף, אישרה ה-FDA גם את השימוש בתוכנת פענוח הצילומים החדשה RAPID 5, אשר תומכת בגירסת הגלולה החדשה למעי הדק. התוכנה החדשה תומכת גם בשני מוצרים נוספים אשר עדיין ממתינים לאישור ה-FDA: הדור השני של גלולת הווידיאו לאבחון מחלות בוושט (PillCam ESO 2) וגלולת הווידיאו לאבחון מחלות במעי הגס (PillCam COLON).

מניית גיוון אימג'ינג, שזינקה ב-50% מתחילת השנה, מגיבה לחדשות בעלייה של 5.5% במסחר שלפני הפתיחה.

חברת פוינטר, המספקת שירותי ניהול ציי רכב ואיתור והשבה של מכוניות גנובות, רשמה ברבעון הראשון גידול של 17% בהכנסות ל-11.3 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל. למרות זאת, רשמה החברה הפסד של 180 אלף דולר לאחר שהרוויחה 20 אלף דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully