וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדוואסק האמריקאית רוכשת את אינטרמד 2000 הישראלית בעסקת מניות

צורי דאר

3.9.2001 / 18:28

לאחר שיאושר המיזוג, בכוונת החברה המאוחדת לגייס 10 מ' ד' על ידי הנפקת ציבורית בבורסת ברלין; שוויה של אינטרמד בעת הגיוס האחרון ב-1999 היה כ-35 מ' ד'

חברת הביוטכנולוגיה אנדוואסק הנסחרת בבורסה למניות קטנות (OTC) בניו יורק, הודיעה היום כי תרכוש את חברת המידע הרפואי הישראלית אינטרמד 2000 בעסקת מניות. לאחר השלמת הרכישה, הכפופה לאישור בעלי המניות של אינטרמד, תהפוך אינטרמד לחברה בת של אנדוואסק ובעלי המניות באינטרמד יקבלו חבילת מניות באנדוואסק.

מנכ"לית אינטרמד, מינדי גרוס סירבה לפרט בשלב זה לפי איזה שווי תעשה הרכישה וכמה מניות יועברו מיד ליד. עם זאת, ציינה גרוס כי לאחר שיאושר המיזוג, בכוונת החברה המאוחדת לגייס 10 מיליון דולר על ידי הנפקת ציבורית של חלק ממניותיה בבורסת ברלין. "אנדוואסק מביאה לעסקה את הקשרים ואת הטכנולוגיות שלה להן יש אישור FDA, ואנחנו מביאים את הידע המצטבר שלנו ברפואת נשים", אמרה גרוס.

אנדוואסק, הממוקמת במונטגומרי טקסס, מתמחה בפיתוח תרופות ליפוסומליות. ליפוסומה הינה שיטת טיפול על ידי בועית שמעטפתה עשויה שומנים, בד"כ ביולוגיים, המשמשת להחדרת תרופות לגוף. החברה פיתחה בין השאר, ליפוסומה המבודדת בין סטנט (מעין קפיץ המושתל בניתוחי לב) לרקמת הלב, ומונעת הרעלה.

אינטרמד 2000 הינה חברה הרשומה בדלאוור, ארה"ב, ולה מטות ברעננה ובירושלים. החברה הוקמה ב-1998 במטרה לתת מגוון שירותי בריאות לנשים. עם הזמן התפתחה החברה למרכז ידע בנושא בריאות האישה.

אינטרמד גייסה בשנת 1999 720 אלף דולר, לפי שווי של 35 מיליון דולר ממספר קבוצות משקיעים פרטים מאירופה.

החברה מעסיקה כ-20 עובדים ברעננה ובירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully