וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס מעלה את תחזית הרווח של מכתשים אגן ל-63.6 מיליון דולר השנה

שלומי גולובינסקי

3.9.2001 / 11:09

בבית ההשקעות מורידים מנגד את תחזית המכירות; מותירים המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 11 שקל למניה

בבית ההשקעות האמריקאי ליהמן ברדרס מעלים את תחזיות הרווח הנקי של מכתשים אגן להמשך השנה, בד בבד עם הורדת תחזית המכירות. ההמלצה מכל מקום נותרת על "קנייה" בצירוף מחיר יעד של 11 שקל, הגבוה ב-28% ממחירן של המניות כעת בבורסה.

בליהמן ברדרס מעלים את תחזית הרווח הנקי השנתי ל-63.6 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת שצפתה רווח נקי של 61.9 מיליון דולר. את השיפור ברווחיות העתידית תולים בבית ההשקעות בשולי רווח גבוהים שמניבים קווי המוצרים החדשים אותם רכשה מכתשים אגן בחודשים האחרונים.

בליהמן ברדרס מציינים עוד כי ההתאוששות במחירי הסחורות החלקאיות בעולם עשויה לעודד את החלקאים בברזיל להגדיל את תפוקת שדות הסויה, נתון שיכול להשפיע לחיוב על תוצאות הרבעון השלישי של מכתשים אגן.

במקביל, מציינים בבית ההשקעות כי הסיכון לפיחות משמעותי בברזיל, אליו חשופה מכתשים אגן כפועל יוצא של עסקיה הרבים שם, מוגבל ביסודו. למכתשים אגן יש גידור של כ-70%-80% כנגד פיחות חד של הריאל הברזילאי.

בליהמן ברדרס מפרסמים לראשונה גם תחזית לביצועי מכתשים אגן בשנה הבאה. להערכת בית ההשקעות, הכנסות מכתשים אגן יחצו בשנה הבאה את קו המיליארד דולר, ואילו הרווח הנקי יטפס ל-74.1 מיליון דולר, המשקף גידול של 16% ביחס לרווח הנקי שצפויה מכתשים להציג השנה.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully