וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מדיקל לייזר USA הפסיקה לפעול

רוני לינדר-גנץ

22.5.2007 / 10:58

לקוחות החברה אינם מצליחים ליצור עמה קשר לאחרונה. החברה גבתה לרוב תשלומים בצ'קים שאינם ניתנים לביטול

קיים חשש כי חברת מדיקל לייזר יו.אס.איי, העוסקת בהסרת שיער, הפסיקה לפעול וכי כספי לקוחותיה נמצאים בסכנה. מתלונות שהגיעו אל ארגון אמון הציבור ואל התקשורת עולה כי בתקופה האחרונה לקוחות החברה אינם מצליחים ליצור עמה קשר.

גם ניסיונות TheMarker ליצור קשר עם סניף החברה ברחוב דובנוב בתל אביב עלו בתוהו: במספר הטלפון המקוצר של החברה (*2040) נשמעת הודעה קולית לפיה "הכוכבית אינה מחוברת. נא לא להשאיר הודעות. תודה". בטלפונים אחרים של החברה עונה מענה קולי.

לא ניתן ליצור קשר

ש', שפנתה לאמון הציבור, מספרת בתלונתה כי כאשר ביקשה לשלם לחברה בצ'קים דחויים לא סחירים (שמצוין עליהם "למוטב בלבד") את סכום הטיפולים (6500 שקל) סירבה החברה לקבלם ואילצה אותה לשלם בצ'קים סחירים.

בנוסף, נתנה ש' לחברה את מספר כרטיס האשראי שלה כדי שישמש כפיקדון לפני ביצוע העסקה, אך לדבריה החברה השתמשה בכרטיס וחייבה אותה. למרות הבטחות בעלי החברה להודיע לחברת האשראי על ביטול העסקה, העסקה לא בוטלה.

"הובטח לי שהם כבר מפקססים לחברת האשראי בקשה לזיכוי, אך לאחר בירורים יומיים מול חברת האשראי לא התקבלה שום בקשה לזיכוי", אמרה ש'. "אני לא מצליחה ליצור קשר עם החברה; עד כה הם קיבלו 3,200 שקל ואני לא יכולה לבטל את הצ'קים כי הם הועברו לגורם שלישי".

"אני אובדת עצות - הכסף ששולם הוא חסכונות של הבת שלי, שרצתה בסך הכל להגשים חלום ולהסיר שיער בלייזר. היא עבדה קשה מאוד כדי לחסוך וכרגע הכסף הולך לאיבוד".

דיווחים דומים התקבלו מלקוחות רבים שהגיבו לידיעה שהתפרסמה בעניין באתר האינטרנט ynet.

יצוין כי במקרה של עסק שחדל לפעול, יכולים רק מי ששילמו בתשלומים בכרטיס אשראי או בצ'קים בלתי סחירים לבטל את התשלומים שטרם ירדו מחשבונם. לא ניתן לבטל צ'קים סחירים.

תגובת החברה לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully