וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משקיעה באשתו של סרגי ברין

סוכנויות הידיעות

23.5.2007 / 11:25

החברה השקיעה 3.9 מיליון דולר בחברת 23andMe העוסקת במיפוי הגנום האנושי ונוסדה על ידי אן וויצ'יצקי

גוגל רכשה נתח קטן בחברת ביוטכנולוגיה שייסדה אשתו הטרייה של סרגי ברין, ממייסדי גוגל. כך דיווחה גוגל לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC). גוגל השקיעה 3.9 מיליון דולר בחברה, 23andMe, שהעניקה לענקית האינטרנט נתח מיעוט בחברת ההזנק.

אן וויצ'יצקי, ממייסדות 23andMe, נישאה בתחילת החודש לברין, נשיא ומייסד גוגל. לפני ההשקעה של גוגל בחברת ההזנק, העניק לה ברין מימון חוב זמני בסך 2.6 מיליון דולר, אותו החזירה החברה כחלק מעסקת הגיוס הנוכחית.

23andMe היא חברה פרטית המבטיחה לסייע לצרכנים להבין ולבחון את המידע הגנטי שלהם תוך הגדלת מאגרי הדנ"א וטכנולוגיות הניתוח שלו. זאת במטרה ללמוד יותר על הגנום האנושי. בנוסף לוויצ'יצקי, 2 חברות הדירקטוריון של החברה הן לינדה אווי, בעלת ניסיון של 20 שנה בתעשיית הביוטכנולוגיה, ואסתר דייסון, אנליסטית ותיקה בתחום האינטרנט.

פרט לגוגל, סבב הגיוס הראשוני של 23andMe כולל את חברות הון הסיכון ניו אנטרפרייז אסושיאייטס ומור דווידוב ונצ'רס, ואת ענקית הביוטכנולוגיה ג'ננטק.

"ועדת הביקורת שלנו דרשה כי נדווח על ההשקעה על מנת לשמור על שקיפות מוחלטת עבור משקיעינו" אמר ג'ון מרצ'ינסון, דובר גוגל. הוא הוסיף כי החברה ביצעה את ההשקעה כיוון שמדובר בחברה המקדמת את מטרת העל של גוגל - לארגן את כל המידע בעולם. "הם מפתחים דרכים חדשות להבנת המידע הגנטי שלנו", אמר מרצ'ינסון. ברין אמר בעבר כי גוגל מעוניינת ליצור מאגר נתונים של הגנום האנושי לרווחת אוכלוסיית האינטרנט כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully