וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט מגהצת רבעון מוצלח

אסף רותם

27.5.2007 / 13:17

הרווחים גדלו בכ-12% הרבעון ל-36 מ' שקל. מספר הכרטיסים בתום הרבעון - 2.6 מיליון - גידול של כ-100 אלף מול התקופה המקבילה אשתקד

הצמיחה הנמשכת במשק וצמיחתה של ההכנסה הפנויה ממשיכות לתת את אותותיהן בדו"חות חברות השיווק, כמו גם במתווכים שבין הקונים לבין המוכרים: מחזור הקניות של תשלובת ישראכרט המאגדת את חברות ישראכרט, יורופיי ופועלים אקספרס, הגיע ל-16.3 מיליארד שקל, גידול בשיעור של 12.4% מהרבעון המקביל. בהתאם, סך ההכנסות של התשלובת מעמלות הפעולות עמד על 324 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2007 - גידול של 10.2% מהרבעון המקביל.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2007 הגיע ל-36 מיליון שקל, צמיחה של 12.5% לעומת 32 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2006. הרווחיות הגבוהה יחסית של עסקי כרטיסי האשראי היא שדחפה בנקים כלאומי לפתח כרטיסי אשראי משלהם, מתוך רצון לזכות בנתח מעוגת הצרכנות.

למרות היצע הכרטיסים שקיים היום בשוק, דיווחה ישראכרט כי מספר הכרטיסים בתום הרבעון עמד על 2.6 מיליון כרטיסים, גידול של כ-100 אלף כרטיסים מול התקופה המקבילה אשתקד, או גידול בשיעור של 4%.

חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט, ציין כי "הרבעון הראשון לשנת 2007 מאופיין בהמשך הגידול ברווחיות התשלובת ובהיקפי פעילותה כתוצאה מגידול בפעילות ענף כרטיסי האשראי בארץ. הגידול בפעילות הענפית נובע מהמשך ההתרחבות בפעילות המשקית במרבית ענפי המשק וכן בפעילות בתיירות יוצאת ובתיירות נכנסת. בפני ישראכרט ניצבים אתגרים עסקיים ויש לה אחריות כלכלית ומשקית להמשך צמיחת הענף והתפתחותו בסביבה עסקית משתנה. ישראכרט שמה לה למטרה למקסם את הערך עבור בעלי מניותיה ועבור לקוחותיה במגזרים השונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully