וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית שלוש בנווה צדק למכירה

אריק מירובסקי

28.5.2007 / 11:33

משפחת ורסנו, שרכשה אותו ב-4 מיליון דולר, ניהלה מגעים למכירת הבית ב-10 מ' דולר, אך היא רוצה לשחזר את המבנה קודם

משפחת ורסנו, שרכשה לפני שש שנים את מתחם בית אהרון שלוש בנווה צדק ב-4 מיליון דולר, תפיק מהמתחם הייחודי עשרות מיליוני דולרים. חלק מהרווחים יגיעו מהמבנה ההיסטורי וחלק מ-10 דירות יוקרתיות שהמשפחה מקימה בסמוך. ל-TheMarker נודע כי מספר גורמים כבר פנו למשפחה והביעו רצון לרכוש את המבנה, אולם מהמשפחה נמסר כי ברצונה לשפץ ולשחזר קודם כל את המבנה.

מדובר במבנה שנמצא ברחוב שלוש 32 בנווה צדק, אשר נחשב לבית היהודי הראשון שהוקם מחוץ ליפו. הוא הוקם על ידי אהרון שלוש ב-1885 ובני המשפחה עברו להתגורר בו עם הקמת השכונה כעבור שנתיים. בתחילה היו בבית שני חדרים בלבד, אך מאוחר יותר נוספו לו אחרים והוקמה חצר פנימית ואף חומה. הקומה השנייה של המבנה נוספה בתחילת המאה שעברה. המבנה מגיע לשטח של 500 מ"ר בנוי עם מרתף חניה של 200 מ"ר, מרתפים נוספים מקוריים של הבית וחצר של 600 מ"ר.

ברבות השנים עזבה משפחת שלוש את המבנה ששימש בין היתר כבית ספר ובית כנסת. הבמנה נותר נטוש שנים רבות, עד שב-2001 רכש אותו דניאל ורסנו. ורסנו פועל מאז לשימור ולשיפוץ המבנה ולהקמת פרויקט בן 10 דירות יוקרה במתחם הסמוך, שנרכש אף הוא ממשפחת שלוש.

בנו של ורסנו, גיא - לשעבר בעל "נירות בשינקין" - שמטפל בפרויקט, מסר כי לצורך הקמת הפרויקט נשכרו שירותי האדריכל אילן פיבקו וכי שטח הדירות הינו 300-200 מ"ר, כולל דופלקסים של 250 מ"ר ודירות של 250 ו-280 מ"ר. מחירי הדירות נעים בין 10,000 ל-15,000 דולר למ"ר. עד כה נמכרו שתי דירות.

ההערכה בשוק הנדל"ן היא כי המבנה לבד שווה כ-10 מיליון דולר, כך שמשפחת ורסנו תפיק עשרות מיליוני דולרים מהנכס, אותו רכשה ב-2001 ב-4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully