וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים את הוילה של מסודרים

אריק מירובסקי

28.5.2007 / 13:07

הווילה, הממוקמת במושב קדימה, מוצעת למכירה תמורת מחיר של כ-4 מיליון דולר. עד שיגיע המסודר המתאים, ניתן לרכוש חלקים מהנכס

כמה שווה הווילה של "המסודרים"? בסידרה שילמו עליה מיליוני דולרים, משום שהיתה בסביון. אבל במציאות היא נמצאת בקדימה שבשרון, ומחיר של 4 מיליון דולר שדורש עליה בעליה, אלון כרמל, אינו נראה ריאלי למיקום, בעיני רבים. לפחות לא בתקופה הנוכחית.

הווילה נמצאת על מגרש של 3.5 דונם, והיא בנויה על כ-600 מ"ר. בהקמתה השקיע כרמל 4 מיליון דולר, לא כולל הקרקע. האדריכל עודד חלף, שתכנן את הווילה, סיפר בראיון למוסף הנדל"ן של TheMarker כי עיצב אותה כבית נופש (כרמל מתגורר בלוס אנג'לס). היא מאובזרת באמצעים חכמים וממוחשבים ונחשבת לנכס נדיר מבחינת רמת ההשקעה שבו.

לפני כחצי שנה החליט כרמל למכור את הבית, ופנה לסוכנות התיווך מימון נכסים, הפועלת בסביבה, וזו החלה לשווק את הנכס. אבל משימה לא מסובכת למכירת נכסים דומים, במרחק של קילומטרים בודדים, במושב בני ציון, למשל, נראית כמעט בלתי אפשרית כשמדובר בקדימה.

"המחירים במקום נמצאים בסימן עלייה, אולם עדיין לא הגיעו לכאן המסודרים שיסכימו לשלם סדרי גודל כאלו של מחירים במקום", אומר מתווך הפועל במקום.

"עד עתה לא הגיעו אלינו מתעניינים רציניים, אולם אנחנו מאמינים שזה עניין של זמן", אומרת מנהלת מימון נכסים, גלית חיון. "המחירים בקדימה עולים, והתדמית שלה גם נמצאת בעלייה, ולדעתנו, לא ירחק היום והקונה יגיע", אמרה.

עד אז, ניתן לרכוש חלקים מהנכס - או את הווילה, או את המגרש שמסביב, עליו ניתן להקים 5 צמודי קרקע. ההערכה היא שאם הווילה תימכר לבד, מחירה יגיע לכ-2.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully