וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידס במגעים לשיווק רד בול במקום תימקו

איילה צורף

28.5.2007 / 15:34

עד כה היתה תימקו בעלת המותג בישראל, אך סכסוך עסקי בינה ובין רד בול האוסטרלית סיים את ההתקשרות

חברת סידס דברים טובים במגעים מתקדמים להפוך לזכיינית הישראלית של המותג רד בול. עד לפני מספר שבועות שווק רד בול בישראל על ידי חברת תימקו, שבנתה את המותג בישראל, והשקיעה בו תקציבי שיווק ופרסום ניכרים, אך סכסוך עסקי בין חברת רד בול האוסטרלית, בעלת המותג, ובין תימקו, הביא לסיום ההתקשרות. כעת, מנהלת סידס מגעים מתקדמים כדי להפוך לנציגת רד בול בישראל.

בין היתר מייבאת סידס לישראל את מותג חטיפי השוקולד סינקרס, השוקולדים מילקה, לינדט, וסוכריות PEZ. אם היא אכן תהפוך למשווקת הבלעדית של רד בול בישראל, המהלך יכניס אותה לשוק המשקאות בברים ופאבים, עם מותג שפעילותו השיווקית-פרסומית היא שונה מזו שסידס מכירה. הנהלת סידס סרבה להגיב לדברים.

עבור תימקו, אובדן הזיכיון הוא משמעותי. לחברה יש שני מותגים עיקריים: רד בול ובירה קורונה והיא מתמחה בשיווקם ובהפצתם. החברה זכתה להד תקשורתי רב לפני שנתיים, עם ניהולו של מהלך שיווקי רחב - רד בול פלוג-טאג - תחרות בניית מכונות תעופה שנערכה על שפת הירקון. בעולם מתאפיינת רד בול בסגנון שיווק חוויתי נועז. בין היתר מנהלת החברה תחרויות תעופה עם מטוסי פעלולים, תחרויות בניית מטוסים וכדומה, שלכולם מכנה משותף בולט - המסר לפיו "רד בול נותן לך כנפיים", שזוהי גם הסיסמה שמלווה את המותג בישראל.

שוק משקאות האנרגיה בישראל התרחב בחודשים החולפים, בעיקר על בסיס יבוא אישי של מותגים זולים. טמפו נכנסה לשוק זה עם המותג XI - כניסה ראשונה של אחת מחברות המשקאות הגדולות בישראל לשוק משקאות האנרגיה - עם מותג בבעלותה. רד בול הוא כיום המותג החזק ביותר בתחום משקאות האנרגיה, עם כחצי מהשוק, הנאמד בכמה מאות מליוני שקלים בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully