וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודדי הקאריביים: קללת הממוריאל דיי

הדר תדמור

29.5.2007 / 11:49

הסרט השלישי בסדרת "שודדי הקאריביים" איכזב בקופות. קטף רק את המקום הרביעי בהכנסות לסוף השבוע הראשון להקרנתו בארה"ב

הסרט השלישי מסדרת שודדי הקאריביים, "שודדי הקאריביים: סוף העולם", רשם הכנסות שיא של 142.1 מיליון דולר במהלך סוף השבוע הראשון להקרנתו, ו-156.1 מיליון דולר כולל יום חמישי שהיה יום הקרנות טרום הבכורה. עם זאת, ההכנסות היו מעט מאכזבות.

האכזבה נבעה מכך שסוף השבוע האחרון, שבו הוקרן הסרט לראשונה, היה סוף שבוע ארוך - ביום שני צוין בארה"ב הממוריאל דיי, אשר האריך את סוף השבוע בעוד יום. בשלושת הימים - שאינם כוללים את המוריאל דיי - נרשמו הכנסות של 115.1 מיליון דולר, אשר העניקו לסרט את המקום הרביעי והמכובד ברשימת ההכנסות לסוף שבוע בן שלושה ימים.

הסרט הציג ב-4,362 בתי קולנוע בארה"ב על גבי למעלה מ-11 אלף מסכים, אך עם זאת הביא להכנסות פחותות בסוף שבוע אחד בן שלושה ימים מאשר קודמו בסדרה "שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת". הסרט השני בטרילוגיה הביא להכנסות 135.6 מיליון דולר בסוף השבוע הפותח.

כלל ההכנסות של הסרט הראשון מסדרת שודדי הקאריביים, "קללת הפנינה השחורה", הסתכמו ב-305.4 מיליון דולר בארה"ב בלבד. ההכנסות של "תיבה של איש מת" בארה"ב בלבד היו 423.3 מיליון דולר.

סרט אחר שאמור היה להיות הצלחה מסחררת ואיכזב הוא השלישי בסדרת "שרק", אשר רשם ירידה של 43% ברווחים בסוף השבוע של הממוריאל דיי לעומת קודמו בסדרה ורווחיו הסתכמו ב-69.1 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully