וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטמנג' סוגרת פעילותה ברמת גן; מפסיקה את פיתוח Supportnow

עינב בן יהודה

4.9.2001 / 14:00

כך נודע ל-TheMarker.com; חלק מ-15 העובדים בסניף ר"ג יועברו למרכז הפיתוח בחיפה, השאר יפוטרו. החברה תתמקד בשירותים ללקוחות קיימים

חברת נטמנג', המתמחה בהפיכת מידע של חברות למידע בסביבה אלקטרונית, הפסיקה לאחרונה את פעילותה ברמת גן, כך נודע ל-TheMarker.com. הסניף ברמת גן, שהעסיק כ-15 עובדים, עסק בפיתוח ותחזוקה של ערכת התוכנה SupportNow של החברה, המאפשרת למדריכים ולמתלמדים לעבוד על אותו יישום או לצפות באותו שולחן עבודה בעת ובעונה אחת, ומאפשרת לספק תמיכה ושירותים אינטראקטיוויים בזמן אמת.

הטכנולוגיה וקבוצת הפיתוח שמאחורי SupportNow נרכשו לפני כ-5 שנים על ידי נטמנג' מאפליקום בסכום של כ-10 מיליון דולר. היום נמסר מנטמנג' כי במסגרת צמצום הוצאות הוחלט כי פיתוח המוצר ייעשה בצורה מצומצמת. חלק מהעובדים שהועסקו בסניף יועברו למרכז הפיתוח בחיפה, השאר יפוטרו.

מקור מקורב לחברה ציין כי משמעות החלטת החברה היא צמצום פיתוח המוצר לחלוטין והתמקדות באספקת שירותים ללקוחות קיימים בלבד.

לפני חודש פירסמה החברה דו"ח לרבעון השני, במסגרתו דיווחה על הכנסות של 20.3 מיליון דולר, הנמוכות ב-17.4% מהכנסות הרבעון המקביל. ההפסד הסתכם ב-2.5 מיליון דולר המתורגם ל-4 סנט למניה, כאשר ברבעון המקביל הסתכמו ההפסדים ב-13.6 מיליון דולר. החברה דיווחה על ירידה של 11.1 מיליון דולר בהפסד התפעולי ברבעון השני, להפסד של 3.2 מיליון דולר. כמו כן, קטנו הוצאות השיווק והמכירות בכ-50% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו ב-2.8 מיליון דולר.

נטמנג' נוסדה ב-1990 ומעסיקה כ-400 עובדים בעולם. לחברה 3 מרכזי פיתוח - 2 בארה"ב ואחד בחיפה. מניית החברה תפתח את המסחר במחיר של 50 סנט, המקנה לחברה שווי של כ-31 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully