וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל רכשה את גרינבורדר טכנולוג'י'ס

סוכנויות הידיעות

30.5.2007 / 10:45

חברת האבטחה באינטרנט גרינבורדר מייצרת קישורים מאובטחים למטרת הגנה על משתמשי האינטרנט מקוד תוכנה מזיק

ענקית האינטרנט גוגל רכשה את חברת האבטחה באינטרנט גרינבורדר טכנולוג'י'ס (GreenBorder). תנאי העסקה לא נחשפו. גרינבורדר מייצרת קישורים מאובטחים למטרת הגנה על משתמשי דואר אלקטרוני ואינטרנט מקוד תוכנה מזיק.

גרינבורדר, חברת סטארט אפ שנוסדה ב-2001, מספקת תוכנת אבטחה המאפשרת לטכנאי המחשבים לבודד רשתות של חברות כך שווירוסים מזיקים המתחבאים במייל, במסרים מידיים או באתרים מתגלים מיד ופעילותם נעצרת.

לטענת אנליסטים, טכנולוגיית הווירטואליזציה (Virtualization) של גרינבורדר מתחרה עם תוכנות דומות של מיקרוסופט ושל VMware שבבעלות חברת EMC. המושג וירטואליזציה מתייחס לאפשרות לנהל מרכז מידע בצורה הוליסטית תוך ראיית כל המערכת כיישות שלמה ולא להפרידה לחלקיה. כך ניתן להגיע לניצול מקסימלי של משאבי החומרה, להוריד עלויות של רכישת שרתים חדשים ואף להפחית עלויות תפעול כמו חיבור החשמל. תוכנות וירטואליזציה כדוגמת VMware Server אף מאפשרות לשרת בודד להריץ מספר יישומי תוכנה שונים במקביל.

ארון זאמוסט, דובר גוגל, סרב להסביר כיצד מתכננת גוגל לשלב את תוכנת גרינבורדר בשירותי המחשב שלה, אך אמר כי התוכנה עשויה לשמש מגוון רחב של מוצרים של החברה.

טכנולוגיית הווירטואליזציה יוצרת אזור מוגן הנקרא "ארגז חול", עבור אינטראקציה באינטרנט. "כל סוגי האינטראקציה והפעילויות הנוצרות בעודך גולש, יכוונו לאזור המוגן", מצהיר אתר גרינבורדר. התוכנה יוצרת גבול ירוק מסביב לקצוות של כל אתר אינטרנט שבו המשתמש מבקר על מנת להבטיח לו הגנה מפני וירוסים וקוד תוכנה מזיק אחר. מכאן נובע, למעשה, שם החברה.

גרינבורדר השהתה רכישות חדשות או הורדות של התוכנה בעקבות רכישתה על ידי גוגל אך ממשיכה לספק תמיכה ללקוחות קיימים באמצעות אתרה, עד לתפוגת תאריך המנוי של הלקוחות. כאשר חשפה גרינבורדר את מוצרה ב-2005, גבתה החברה כ-100 דולר למשתמש. כמו כן, היא הציעה גירסה ללא תשלום למשתמשים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully