וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמה הולדינג דוהרת קדימה: צירפה משקיע לפי שווי של 1.8 מיליארד שקל והגדילה את נכסיה באוקראינה ובמולדובה

מיכאל רוכוורגר

31.5.2007 / 16:14

החברה השקיעה 410 מיליון שקל בפרויקטים המיועדים למגורים, למסחר ולשירותים



חברת אדמה הולדינג ממשיכה לגדול, לצרף משקיעים חדשים ולהרחיב את פעילותה ברחבי הגלובוס. החברה חתמה היום על מזכר הבנות עם בנק השקעות בינלאומי, להקצאת 5% מהון המניות של אדמה הולדינג, המשקף לחברה שווי של 1.8 מיליארד שקל.



עסקה זו מצטרפת להסכם שחתמה אדמה עם קרן ההשקעות האירופית אימואיסט (Immoeast) לגבי כניסתה של אימואיסט כשותפה אסטרגית בחברה. במסגרת ההסכם רכשה אימואיסט 25% ממניות החברה, אשר שיקפו אז לאדמה שווי של 1.3 מיליארד שקל.



אדמה הולדינג חתמה בנוסף על הסכם לרכישת זכויות ב-3 מגרשים בקישינב, מולדובה. המגרשים הנרכשים מיועדים להקמת פרויקט משולב של מגורים ומסחר, הצפויים להתפרש על פני שטח של 39 אלף מ"ר. היקף העסקה הכולל נאמד ב-270 מיליון שקל.



החברה חתמה גם על הסכם לרכישת 50% מהזכויות ב-3 מגרשים באודסה, אוקראינה. על המגרשים הנרכשים מתכננת החברה לבנות בנייני מגורים יוקרתיים בשילוב שטחי מסחר ומשרדים, המשתרעים על שטח של 50 אלף מ"ר. היקף העסקה הכולל נאמד ב-280 מיליון שקל.

נשיא החברה, דיוויד פלוסברג, אמר היום: "לאחר שביססנו את מעמדה של חברת אדמה ברומניה כמובילה בתחום של ייזום ושל פיתוח פרויקטים, ראינו לנכון להיכנס לפעילות גם במדינות נוספות במרכז ובמזרח אירופה".



"אנו סבורים שמולדובה ואוקראינה הן בעלות פוטנציאל משמעותי ומתאימות לצורך הרחבת פעילותה העתידית של החברה".



דביר כהן-חושן, מנכ"ל חברת אדמה, הוסיף: "הפרויקטים הנוכחיים מהווים הרחבה משמעותית של פעילותנו באירופה ומגדילים את פוטנציאל הצמיחה הקיים בחברה".



"כניסתו של בנק השקעות בינלאומי כשותף אסטרטגי לחברה מהווה מדרגה נוספת של החברה בכניסתה לשוק ההון הבינלאומי, לאחר שבמארס האחרון נחתם הסכם ההשקעה עם קרן אימואיסט".



אדמה עוסקת באיתור, בייזום ובפיתוח של מיזמי נדל"ן במזרח אירופה בכלל וברומניה בפרט. החברה פועלת בשני תחומים עיקריים : בנייה למגורים ובנייה למסחר ולמשרדים.



החברה גייסה כ-200 מיליון שקל בהנפקת אג"ח בבורסה לניירות ערך בתל אביב בדצמבר 2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully