וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילות הרכישות של כלכלית ירושלים קוצרת פירות: ההכנסות הוכפלו ל-529 מיליון שקל

אלי שיצר

31.5.2007 / 16:40

החברה עברה לרווח נקי של 23 מיליון שקל לעומת הפסד של 61 מיליון שקל ברבעון המקביל



של אליעזר פישמן קוצרת את פירות ההתרחבות הבינלאומית שלה ומדווחת היום על הכפלת ההכנסות של החברה ל-529 מיליון שקל בהשוואה ל-257 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.



הצמיחה בשורה העליונה באה לידי ביטוי גם ברווח הגולמי של החברה אשר גדל ב-67% והסתכם ב-274 מיליון שקל. בד בבד לגידול ברווח הגולמי צמחו גם הוצאות ההנהלה וההוצאות הכלליות ב-100% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-50 מיליון שקל. יחד עם זאת, הרווח התפעולי זינק ב-60% ל-222 מיליון שקל ורשם גידול נאה של 83 מיליון שקל מבחינה אבסולטית לעומת הרבעון המקביל. עם זאת, חלה ירידה בשיעור הרווח התפעולי ל-42% לעומת 54% ברבעון המקביל.



עליית השווי במניית החברה בחודשים האחרונים גררה בעקבותיה גם שיערוך של הרכיב ההתחייבותי בגין חבילות האג"ח להמרה והאופציות למניות. עלייה זו קיזזה כ-118 מיליון שקל מהרווח לפני מס. בעקבות גיוסי ההון האחרונים של החברה, מסתכמות יתרות המזומנים וההשקעות לזמן קצר בכ-2 מיליארד שקל, כאשר בנוסף ליתרות אלה מצויים פקדונות ויתרות חובה לזמן ארוך של עוד כ-1.6 מיליארד שקל. נכסים אלה תרמו הכנסות מימון של 45 מיליון שקל לעומת הכנסות מימון של כ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל.







החברה קינחה את דו"חותיה בהכנסות אחרות שהסתכמו ב-75 מיליון שקל שנבעו ממימוש החזקות בחברות - כמו למשל הנפקת חברת מירלנד בלונדון.



השיפור החד ביותר בפעילות מתבטא במעבר של החברה לרווח נקי של 23 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של כ-61 מיליון שקל ברבעון המקביל.



אינדיקציה נוספת לשיפור החד בתוצאות הפעילות של החברה היא המעבר לתזרים מזומנים מפעילות שוטפת שמסתכם בסכום אימתני של 234 מיליון שקל בהשוואה לתזרים שלילי של 50 מיליון שקל ברבעון המקביל.



ההון העצמי של החברה עומד על 4.3 מיליארד שקל המהווים כ-22% מסך המאזן של החברה המסתכם בסכום של כמעט 20 מיליארד שקל.



התוצאות הטובות של כלכלית ירושלים מסבירות עלייה של 64% מתחילת השנה שמעמידה את שווי השוק של החברה על כ-5.4 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully