וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף תקופה: מסעדת האוכל היפני מיקה נסגרת; העובדים הגישו תביעה - לא קיבלנו משכורות ופיצויי פיטורים

TheMarker

31.5.2007 / 16:46

מיקה נפתחה ב-1997 על ידי השפית מיקה שרון יחד עם ערן וייזר ונחשבה למוסד קולינרי יוקרתי



מסעדת מיקה, מהמסעדות הוותיקות בתל אביב ומי שהביאה את בשורת האוכל היפני לעיר, נסגרה. עובדיה פנו לבית המשפט בבקשה למנות לחברה מפרק זמני. העובדים טוענים שלא קיבלו את משכורותיהם וכמו כן לא שולמו להם פיצויי פיטורין. הבקשה למינוי מפרק זמני כוללת גם בקשה לעיקול נכסי החברה.



"מיקה" נפתחה בשנת 1997 על ידי השפית מיקה שרון בשותפות עם המסעדן ערן וייזר. המסעדה ממוקמת ברחוב מונטיפיורי בתל אביב. במרוצת השנים, הפכה למוסד קולינרי נחשב שהיה מהראשונים להציע לסועדים הישראלים מטבח פיוז'ן-יפאני. את הניסיון וההכשרה לפתיחת המסעדה רכשה שרון בניו יורק, שם הפעילה מסעדה דומה טרם שובה לישראל. לפני מספר חודשים, מכרה שרון את מירב אחזקותיה במסעדה לאחר שבשנים האחרונות החזיקה רק באחוזים מעטים מהבעלות. לאחר עזיבתה, פתחה בית קפה בשם ליברה ברחוב בן יהודה בתל אביב. בנוסף, היא עוסקת בייעוץ לתפריטים וחברות קייטרינג.



בתגובה לפניית עכבר העיר און ליין אמרה שרון: "שמעתי על הבקשה לפירוק רק לפני כמה שעות ועדיין אין לי מושג במה מדובר. אני לא פעילה במסעדה מזה שנתיים וחצי. כרגע, אני מנסה בעצמי לברר מה קורה".



וייזר, שבבעלותו החלקית נמצאת גם חנות כלי המטבח הגדולה דומו בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, אישר שהוגשה בקשה למינוי מפרק זמני למסעדת מיקה. וייזר היה בעלים של מוסדות קולינריים נחשבים אחרים, כגון דיקסי גריל ופאפאגאיו.



עם זאת, אמר וייזר שאינו מתכוון לברוח מאחריות וכי בכוונתו לשלם לעובדים את המגיע להם. בנוסף, ציין וייזר כי הוא מתכוון לשלם את חלקו בחובות הקיימים לבנקים ולספקים השונים ולשכנע את שותפיו לעשות כמוהו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully