וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברת'אידי תצא למכרז ציבורי ביום שני; אם יושלם - תפקע האופציה של אורידיון לרכישת נכסי החברה בחזרה

TheMarker

31.5.2007 / 18:06

ברת'אידי תנסה לגייס כ-16 מיליון שקל במניות ישירות מהציבור - ללא חתמים ועם יועצי הנפקה



חברת ברת'אידי תנסה לצאת ביום שני לגיוס ללא חתמים ועם יועצי הנפקה. ברת'אידי תנסה לגייס כ-16 מיליון שקל במניות - המינימום הנדרש מחברת מחקר ופיתוח - ובנוסף תנפיק אופציות שיכולות להזרים לה כ-6 מיליון שקל נוספים. השווי שלפיו תצא החברה במכרז הציבורי יהיה כ-56 מיליון שקל לפני הכסף. ברת'אידי מפתחת מערכות (BID) לאבחון, מעקב והתוויית טיפול באמצעות בדיקת נשימה לא פולשנית, היכולה להתבצע גם מחוץ לכתלי מוסד רפואי.



כיום, בעלי המניות בחברה הם הדסית שירותי מחקר ופיתוח (לא החברה הציבורית); אורי גייגר, מייסד החברה; חברת KUT בבעלות גיסו של גייגר; ובעלי אחזקות נוספים, בהם אורידיון טכנולוגיות, חברה ישראלית הנסחרת בבורסה בשווייץ.



לפני כמה שנים, העבירה אורידיון את פעילותה בתחום המכשור הרפואי לברת'אידי כאשר קיבלה אופציה לרכוש בחזרה את את הנכסים. זאת, אם עד 10 במאי לא תשלים גיוס של 1.5 מיליון דולר. אורידיון הסכימה להאריך את האופציה בתקופה נוספת, כך שבמידה שתשלים ברת'אידי את ההנפקה, האופציה תפקע והנכסים ייוותרו בידיה.



ברת'אידי, שנכשלה ב-2 מכרזים מוסדיים בחודש האחרון, תצא ביום שני הקרוב היישר למכרז הציבורי
עם יועצי ההנפקה שמינתה מתוך קרן ספירה מקבוצת .



מורי ארקין, השותף של ספירה בקרן הביוטכנולוגיה אותה היא מנהלת, קיבל מברת'אידי אופציה ל-60 יום ממועד השלמת המכרז הציבורי שבמסגרתה יוכל להשקיע בחברה כ-12 מיליון שקל בתמורה לכ-15.5% ממנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully