וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלאת המלצה לחברות הריט האמריקאיות הקפיצה את מניית גזית גלוב ב-3.4%

שרון שפורר

31.5.2007 / 20:45

גזית גלוב שולטת באקוויטי וואן הנסחרת בוול סטריט לפי שווי של כ-2.2 מיליארד דולר



העלאת המלצה ל"תשואת יתר" לחברות הריט האמריקאיות על ידי בנק ההשקעות דויטשה בנק היא שהיתה אחראית היום לקפיצה של 3.4% במניות , אחרי שסבלה מירידה מתחילת השנה בעוד סקטור הנדל"ן זינק ביותר מ-20%. גזית גלוב היא בעלת השליטה בקרן הריט (סימול EQY), הנסחרת בוול סטריט לפי שווי של כ-2.2 מיליארד דולר.



דויטשה בנק העלה את ההמלצה לקרנות הריט ובהן גם לקרן קימקו ל"תשואת יתר". זאת, בעקבות המיזוג הענק בתעשייה במסגרתו הסכימה קרן הנדל"ן האמריקאית ארצ'סטון סמית (סימול ASN) - המשקיעה בבנייני דירות בארה"ב - להירכש תמורת 22.2 מיליארד דולר, כולל נטילת חובות על ידי חברת השקעות הנדל"ן טישמן ספייר ובנק ההשקעות ליהמן ברדרס. שווי העסקה הנאמד שיקף פרמיה של 22.7% על מחיר המניה טרם פרסום ההודעה.



בדויטשה בנק סבורים כי העסקה עשויה לעורר מחדש את ההתרגשות מנדל"ן מסחרי ולכן מצאו לנכון להעלות את ההמלצה מ"חזק" ל"תשואת יתר". מוקדם יותר החודש העלה דויטשה בנק את ההמלצה לקרן ריט אחרת הנסחרת בארה"ב - רג'נסי סנטרס. הידיעה שלחה אתמול את מניות קימקו (KIM) וריג'נסי (REG) לעליות של 4.2% ו-3.6% בהתאמה.



אקוויטי וואן הגיבה אתמול לידיעה בעלייה של 3.4%, אחרי שיום קודם לכן נהנתה גם מצירופה למדד S&P MidCap 400 ועלתה ב-2.8%. מדד S&P MidCap 400 של חברת סטנדרד אנד פור'ס כולל 400 חברות אמריקאיות ומיועד לשקף את ביצועי מניותיהן של מגזר החברות הציבוריות הבינוניות בגודלן. מניה נוספת הכלולה במדד זה היא של חברת , יצרנית התרופות האמריקאית שרכשה לפני כשנתיים את אגיס הישראלית ומאז מניותיה רשומות למסחר גם בבורסת תל אביב וכלולות במדד המעו"ף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully