וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התקליטים EMI ויו טיוב הגיעו להסכם המאפשר למשתמשי האתר גישה לסרטוני המוזיקה של אמני EMI

TheMarker

31.5.2007 / 20:59

לפני עשרה ימים סיכמה EMI על מכירתה למומחה ההשקעות הממונפות גאי הנדס תמורת 4.7 מיליארד דולר



EMI הבריטית (סימול EMI.L), חברת התקליטים השלישית בגודלה בעולם, תאפשר למשתמשי אתר יו טיוב גישה לסרטוני מוזיקה של אמניה. כעת, כל ארבע חברות התקליטים הגדולות בעולם הן שותפות של יו טיוב.



"אנו נרגשים להוסיף את תכני המוזיקה של אמני EMI לאתר ולאפשר אליהם גישה עבור קהילתנו", אמר צ'אד הרלי, מנכ"ל יו טיוב. שתי החברות הסכימו לעבוד בשיתוף פעולה על פיתוח דרכים בהן סרטוני המוזיקה של EMI ישולבו בתכנים המיוצרים על ידי משתמשי יו טיוב.



החדשות על ההסכם באות עשרה ימים בלבד לאחר ש-EMI סיכמה על מחירתה למומחה ההשקעות הממונפות גאי הנדס עבור 4.7 מיליארד דולר.



ענקית המדיום ויאקום (סימול VIA) הודיעה במארס כי הגישה תביעה נגד אתר הסרטים המקוון יו טיוב והחברה האם שלו גוגל (סימול GOOG), בגין הפרת זכויות הקניין הרוחני של ויאקום. ויאקום דורשת פיצויים בסך של למעלה ממיליארד דולר, כמו גם צו מניעה שיאסור על הפרות נוספות של זכויות יוצרים באתרי יו טיוב וגוגל.



ויאקום, שעם תכניה המופיעים ביו טיוב נמנות תכניות מערוץ קומדי סנטרל, VH1 וניקולודיאון, היא הראשונה מבין חברות המדיה הגדולות שמגישה תביעה נגד גוגל ויו טיוב על רקע איומים שהיו קיימים ברקע כבר מספר חודשים. גוגל היתה אמנם במגעים עם מספר חברות בניסיון להגיע להסדר שיאפשר את המשך הצפייה בסרטונים המשתמשים בתכנים שלה, תמורת הסדר שיתוף בהכנסות או מודל אחר. אך, המגעים לא הניבו כל הסכם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully