וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תשקיע 8 מ' שקל בשיפור השירות

4.6.2007 / 3:53

החברה הסלולרית יוצאת במהלך מקיף במסגרתו תבדוק ותיידע את הלקוחות בכל חודש לגבי תוכנית התעריפים האופטימלית בעבורם

שר התקשורת אריאל אטיאס כבר רואה ברכה בעמלו בכל הקשור לתוכנית ניידות המספרים בשוק הסלולר - שצפויה להיכנס לתוקפה ב-1 בדצמבר השנה ולאפשר לכל מנוי לעבור בין מפעילים מבלי לאבד את מספר הטלפון שלו. פרטנר הקדימה את מתחרותיה ויצאה ביוזמת שירות חדשה, בהשקעה של 8 מיליון שקל, שנועדה למנוע נטישת מנויים בעקבות יישום תוכנית ניידות המספרים.

פרטנר יוצאת במהלך מקיף שנועד להעלות את רמת השירות ללקוחות, ומשיקה שירות בו היא תבדוק ותיידע את הלקוחות בכל חודש לגבי תוכנית התעריפים האופטימלית בעבורם.

החברה השקיעה במהלך כ-8 מיליון שקל, בין היתר בכלי פיתוח שמסייעים לחברה להתאים חבילות שירות למנויים בהתבסס על דפוס השימוש של כל מנוי במשך שמונה שבועות.

ב-4 ביוני יחלו להישלח מאות אלפי מכתבים מפרטנר ללקוחותיה, ובהם הצעות אופרטיוויות לשימוש נבון במכשירי החברה.

מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, אמר אתמול כי "אורנג' השכילה מאז הקמתה ובמהלך השנים לחזק ולשמר את ערכי השירות, וליצור נאמנות המעידה על אמון לקוחותיה".

לדברי איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, "מדובר בחדשנות רב-ממדית המטפלת בכל מאפייני ההצעה ללקוח. בעולם בו הטכנולוגיה והמוצרים נעשים דומים יותר ויותר, בידול המתבסס על חוויית שירות חדשה ומתפתחת מעצים את מערכת היחסים עם הלקוח ומחזק את הבחירה שלו בחברה".

פרטנר תגבה את המהלך בקמפיין פרסומת בטלוויזיה ובעיתונות האינטרנט, שביצע בעבורה משרד הפרסום ראובני-פרידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully