וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק רוכש השליטה בגילאון

שרון שפורר

4.6.2007 / 10:00

סגר את העסקה בתוך 5 שעות - ישלם לבן דב בפרמיה של 46% על שווי השוק שעמד בפתיחת המסחר על כ-120 מיליון שקל

ארקדי גאידמק רוכש מחברת טאו תשואות של אילן בן דב את השליטה בגילאון של הדר שמיר ומנשה גייזלר, בפרמיה של כ-46% על שווי השוק. המניה מזנקת ב-35% בטרום מסחר. השלמת העסקה צפויה ביום רביעי הקרוב. במכירה השתתפו גם גבי רוטר, מבעלי קסטרו, שהחזיק בחברה דרך רוטר השקעות, כמו גם שמיר וגייזלר עצמם. סוכם כי גילאון תשלם לרוני מאנה עמלת תיווך בסך 2.1 מיליון שקל.

הדר שמיר מספר כי העסקה עם ארקדי גאידמק נולדה אתמול ונסגרה בתוך כחמש שעות. רוני מאנה פנה אליו אחר הצהריים, שאל אותו האם החברה למכירה וסיפר כי המתעניין הוא לא אחר מאשר גאידמק. שמיר אמר לו כי זה נשמע מעניין והם היו שמחים לשותף שיוכל להקפיץ אותם מדרגה.

בשעה 15:30 התקשר גאידמק לשמיר ובתוך חצי שעה נפגשו השניים בסי אנד סאן. אחרי רבע שעה של שיחה הם סיכמו על הרכישה ובערב ישבו עורכי הדין והגיעו להסכם.

שמיר וגייזלר רכשו את גילאון בדצמבר 2005 מיאיר המבורגר, בעל השליטה בחברת הביטוח הראל, כחברה ריקה מפעילות והחלו בפעילות נוסטרו נרחבת. מאוחר יותר הקימו חברת חיתום ורכשו את השליטה בבית ההשקעות ספרינט שמנהל כיום נכסים בכ-1.2 מיליארד שקל. את 2006 הם חתמו עם רווח של כ-17 מיליון שקל - מול 13 מיליון שקל שנה קודם לכן, וברבעון הראשון של 2007 לבדו עמד הרווח שלהם על כ-5.4 מיליון שקל. הצמיחה של ספרינט עדיין לא באה לידי ביטוי בדו"חות של גילאון עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully