וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת נענע-ערוץ 10 אושרה

ערן גבאי

7.6.2007 / 13:24

הממונה על ההגבלים אישרה ובשבועות הקרובים תחל עבודת האיפיון וההקמה. זאב חספר הוא מנכ"ל החברה הממוזגת והעורך הראשי

עסקת נענע וערוץ 10 שנחתמה בחודש שעבר אושרה על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים. על פי פרטי העסקה, ירכוש ערוץ 10 כ-50% בבעלות על פורטל נענע מנטוויז'ן לפי שווי של כ-22.5 מיליון דולר. נטוויז'ן - שתמשיך להחזיק בכ-50% מהמניות - וערוץ 10, יפעלו במתכונת של שליטה משותפת בפורטל.

היקף ההשקעה בפורטל החדש צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל, במסגרתו יעבור האתר מהפך טכנולוגי וישפר את היצע תוכן הוידיאו וחוויית המשתמש. כ-3 מיליון דולר ישולמו במזומן, כ-4 מיליון דולר בהיקף הפרסום וכ-4 מיליון דולר נוספים בתכנים של ערוץ 10 באתר.

בתוך כך הודיעו ערוץ 10 ונטוויז'ן על מינויו של זאב חספר למנכ"ל החברה הממוזגת ולעורך הראשי. חספר, שנמנה על מקימי אתר YNET והיה עורכו הראשי, צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים ולהתחיל למעשה במלאכת ההקמה והשדרוג של האתר. בשבועות הקרובים צפוים צוותי העבודה של הצדדים להתחיל בעבודות האיפיון וההקמה.

בנוסף לפעילותה בתחום האינטרנט, צפויה נענע-10 לפעול גם בפלטפורמת התוכן בסלולר. החברה החדשה צפויה להפיק עבור חדשות 10 את מהדורות החדשות של הרדיו האזורי שהופקו עד כה על ידי חדשות 10. עוד בכוונת החברה החדשה להתפתח לתחומים בעולם התוכן האינטרנטי. שיתוף הפעולה יכלול גם את פעילות אתר המסחר האלקטרוני נענע שופס ושותפות באתר האינטרנט טיקטנט.

השותפות עם ערוץ 10 חיונית ביותר עבור נענע שמעוניינת לחזור ולמצב עצמה כפורטל מוביל. בנענע מאמינים כי באמצעות זמן המסך שיקבלו בערוץ 10 ניתן יהיה לחסוך כסף רב בשיווק. בנוסף מאמינים בנענע כי תכני ערוץ 10 יחזקו את פעילות הוידיאו של פורטל נענע ויחשפו את האתר לקהלי יעד רחבים שיסייעו בהגדלת היקפי הפרסום בפורטל.

גם בערוץ 10 מעוניינים לחזק את הפעילות שלהם באינטרנט כמדיה משלימה לערוץ וגם כפעילות תוכן בפני עצמה. על פי סקר TIM האחרון, בחמשת החודשים האחרונים רשם דווקא אתר נענע עלייה של 31% בחשיפה, כשהפורטל עלה ל-38.3% במאי לעומת 29.1% בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully