וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי הציע לאדלסון רק את עיתון "מעריב"

רוני קורן-דינר

7.6.2007 / 17:07

הצעה אינה כוללת את נכסי הנדל"ן של החברה - זוהי הוזלה משמעותית לשווי החברה. אדלסון יגיש את הצעתו הרשמית בעוד מספר ימים

מו"ל "מעריב", עופר נמרודי, הגיש לנציגי שלדון אדלסון הצעה חדשה למכירת העיתון, הכוללת את פעילות "מעריב" הוצאה לאור בלבד - ללא נכסי הנדל"ן והמניות שמחזיקה החברה בחברות נוספות, כך נודע ל-TheMarker. הצעה זו מוזילה באופן ניכר את שווי החברה. נמרודי סירב להגיב על הידיעה.

המשא ומתן עם המיליארדר היהודי אדלסון נמצא בעיצומו, והוא צפוי להגיש את הצעת הרכש הרשמית שלו לחברה בתוך ימים ספורים. במקביל, אדלסון פועל להקמת עיתון שיחולק חינם במאות אלפי עותקים תחת השם "ישראל היום", ואותו הוא מתכוון להשיק ככל הנראה ללא קשר להצלחת עסקת "מעריב".

השבוע הודיעה חברת הכשרת הישוב לבורסה על מגעים עם מתעניין פוטנציאלי נוסף ברכישת "מעריב" - המיליארדר הגיאורגי בדרי פטרקצישווילי, המתגורר באנגליה והונו מוערך ב-12 מיליארד דולר. כפי שפורסם ב-TheMarker, מקורות המקורבים למשא ומתן מסרו כי המגעים מתנהלים לפי שווי חברה של כ-200 מיליון דולר, בעוד שהשווי הבורסאי של "מעריב" עומד על כ-156 מיליון דולר.

ההפסד התפעולי של מעריב ברבעון הראשון של 2007 תפח ל-10.5 מיליון שקל לעומת 6.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2006. ההפסד הנקי הסתכם ב-8.3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully