וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אבי גבאי ממלא מקום מנכ"ל בזק

ערן גבאי

8.6.2007 / 7:00

ינהל פעילות הטלפוניה הקווית. הדירקטוריון: ראינו באיקה אברבנאל את אחד המועמדים הראויים לניהול בזק אך הוא החליט לפרוש

אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינלאומי בארבע השנים האחרונות, יתמנה לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל בזק, כך החליט הערב דירקטוריון החברה. גבאי ישמש כמנהל פעילות הטלפוניה הקווית של בזק, ובשלב ראשון לא תהיה לו אחריות על פעילות קבוצת בזק כולה, על כל החברות הבנות שבה. לא מן הנמנע כי דירקטוריון בזק יאציל על גבאי בהמשך גם את האחריות לקבוצה כולה, אם לא יימצא מועמד ראוי ממנו. המחשבה היתה ששלמה נחמה ישמש כיו"ר פעיל בבזק ויישא באחריות על פעילות קבוצת בזק כולה, אך בשל הקשיים במגעים מולו במטרה לצרפו כמשקיע בבזק, הסיכויים לכך אינם גבוהים.

פרשת זליגת המידע המסחרי מהכבלים לבזק בינלאומי לא מנעה מדירקטוריון בזק לתת היום את מושכות החברה בידי אבי גבאי. גבאי מכהן בתפקידים שונים בקבוצת בזק כתשע שנים. קודם מינויו לתפקיד מנכ"ל חברת הבת בזק בינלאומי היה סמנכ"ל הכלכלה והאסטרטגיה של בזק וסמנכ"ל משאבי הניהול בבזק. עוד קודם לכן כיהן כמרכז תחום התקשורת באגף התקציבים במשרד האוצר.

גבאי, 40, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר MBA מהאוניברסיטה העברית. גבאי אמר היום כי "אני רואה בבזק את ביתי המקצועי ונרגש לנוכח ההזדמנות לקבל עליי את ההובלה. אני מודה מקרב הלב על האמון שניתן בי". יו"ר דירקטוריון בזק, דב ויסגלס, אמר כי אבי גבאי הוא האדם הנכון במקום הנכון: "אבי גבאי השלים קדנציה מרשימה בבזק בינלאומי. גבאי הוא אדם בעל יכולות ניהול מרשימות, מנהיגות יוצאת דופן, והוא מקובל ואהוד על עובדים ומנהלים. ההיכרות העמוקה והממושכת שלו עם בזק תסייע לו מאוד. אין לי ספק שכניסתו תהיה חלקה והוא יעשה חיל בתפקידו החדש".

דירקטוריון בזק הביע תודה והערכה לממלא מקום המנכ"ל איקה אברבנאל, שהביע את רצונו לפרוש מהחברה. בהודעה מדגיש הדירקטוריון כי ראה באברבנאל את אחד המועמדים הראויים ביותר לניהולה של בזק והוא מלא הערכה להישגיו של אברבנאל בבזק, במיוחד על השגת ההסכם לשינוי המבנה הארגוני בחברה והובלת תוכנית השינוי. הדירקטוריון מכבד את החלטתו האישית של אברבנאל לפרוש מבזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully