וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: מכוניות חדשות מתקלקלות יותר

ליאור גוטמן

8.6.2007 / 8:24

עוד עולה מהסקר כי פורשה היא המכונית עם הכי מעט תקלות - ולנדרובר עם הכי הרבה. היצרן "המשתפר המצטיין" - מרצדס בנץ

פורשה היא המכונית שמועדת למספר הנמוך ביותר של תקלות בחודשים הראשונים לעלייתה לכביש - כך עולה מסקר איכות ראשונית שערכה JD Power - חברת הסקרים האמריקאית. בסקר נבדקו מספר התקלות לכל 100 מכוניות במשך שלושת חודשי השימוש הראשונים במכונית.

פורשה דורגה כיצרנית הרכב עם מספר התקלות הקטן ביותר - 91 לכל 100 מכוניות. לעומתה, חברת לנדרובר דורגה במקום האחרון עם 170 תקלות לכל 100 מכוניות. שברולט (129 תקלות ל-100 מכוניות בשנה) דורגה לפני מאזדה (163 תקלות ל-100 מכוניות בשנה).

סקרי JD Power נחשבים אמת המידה בתעשיית הרכב העולמית. הסקר התבסס על 97 אלף נשאלים ולפחות 450 נשאלים שונים לכל מותג.

בסקר נקבע כי דגמים טריים, כאלה שהושקו זה עתה, סובלים מיותר תקלות. נמצא כי מספר התקלות הממוצע בשנה בדגמים החדשים גבוה ב-10 לכל 100 מכוניות בהשוואה לדגמים ותיקים יותר.

הסקר קובע שבשמונה השנים האחרונות צימצמו יצרני הרכב את מספר התקלות הממוצע לדגם ב-50%. היצרן שזכה בתואר "המשתפר המצטיין" הוא מרצדס בנץ, שעלה כ-20 מקומות בדירוג היצרנים. אאודי A8 ומרצדס CLASS-S חולקות את המקום הראשון בקטגוריית היוקרה, קאיה ריו זכתה במקום הראשון בקטגוריית המכוניות הקומפקטיות הונדה סיוויק זכתה במקום הראשון בקטגוריית המשפחתיות והונדה CRV זכתה במקום הראשון בקטגוריית הכביש-שטח. את המקום הראשון בדירוג היצרנים תפסה חברת פורד עם 14 זכיות, כאשר רוב הדגמים שזכו אינם מיובאים לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully