וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונטיק סיסטמס פיטרה 20 מתוך 120 עובדיה

עינב בן יהודה

5.9.2001 / 13:03

כך נודע ל-TheMarker.com; בפברואר השנה גייסה החברה 37.5 מיליון דולר לפי שווי של 110 מיליון דולר אחרי הכסף

פונטיק סיסטמס פיטרה אתמול 20 מתוך 120 עובדיה, כאשר 13 מהמפוטרים הועסקו במרכז הפיתוח של החברה בישראל, כך נודע ל-TheMarker.com. החברה, המפתחת טכנולוגיה לזיהוי קול שמאפשרת חיפוש וביצוע פעולות שונות במאגרי מידע ממוחשבים, הכפילה את מצבת כוח האדם שלה בששת החודשים האחרונים.

עצמון גילאי, ממייסדי החברה וסמנכ"ל הפיתוח שלה, אמר כי הפיטורים בוצעו במסגרת החלטה על מיקוד הפעילות של פונטיק. "החברה החליטה להתמקד בשני שווקים עיקריים - מערכות לניתוב שיחות לחברות גדולות ומערכות 144 ללא טלפנים המיועדות לשוק האמריקאי, כאשר הקיצוצים בכוח האדם נבעו מהתמקדות זו", אמר גילאי.

סמנכ"ל הפיתוח הוסיף כי מטרתם של הפיטורים היא לשפר את סיכויי ההצלחה של החברה. "החברה אינה במצוקה. יש לנו לקוחות, יש לנו שוק ונשאר לנו הרבה כסף מהגיוס האחרון", אמר.

בפברואר השנה הודיעה החברה על השלמת גיוס של 37.5 מיליון דולר לפי שווי של 110 מיליון דולר אחרי הכסף. בגיוס השתתפו אורום SBC - זרוע ההון סיכון של ענק התקשורת האמריקאי, חברת הסלולר הפינית סונרה (שהיא גם לקוחה של החברה) וקרנות ההון סיכון פולריס, פורמולה ונצ'רס, מגנום, אוורגרין ושדות מו"פ . המשקיעה המרכזית בגיוס (50%) היתה קרן ההון סיכון האמריקאית הגדולה ביותר לטכנולוגיות מידע ואינטרנט, ג'נרל אטלנטיק.

ההשקעה בוצעה בשני שלבים, כאשר השלב הראשון הושלם בסוף אוקטובר 2000, אז גייסה החברה 10.5 מיליון דולר. לפונטיק כ-60 לקוחות, בהם מוטורולה ו-AT&T, ובשנת 2000 רשמה החברה הכנסות של 3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully