וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו דיפו ו-ACE ימכרו מכוניות

תומר הדר

10.6.2007 / 7:46

זהו מיזם של ACE עם חברת ליסינג בינונית למכירת מכוניות מיד שנייה. הרשתות יציעו גם שירותי מכירת רכב משומש ועסקות טרייד-אין

רשתות אוטו דיפו ו-ACE יתחילו בקרוב למכור מכוניות משומשות", מספר קובי מויסה, מנכ"ל קבוצת ACE ישראל, שמפעילה את רשת חנויות "עשה זאת בעצמך", ACE ורשת חנויות אביזרי ושרותי הרכב - אוטו דיפו. לדברי מויסה, המיזם משותף לרשת ACE ולאחת מחברות הליסינג: "העדפנו שלא להתקשר עם אחת מחברות הליסינג הגדולות, כגון ניו קופל, סיקסט או אלבר, מכיוון שלחברות האלה יש מרכזי מכירה משלהן. לכן העדפנו דווקא חברת ליסינג בינונית, אך מבוססת היטב בשוק הישראלי".

מרכזי מכירת המכוניות המשומשות של קבוצת ACE יחולקו למרכזי מכירה ומרכזי טרייד-אין: חנויות ACE ישמשו למכירת מכוניות מיד שנייה בלבד ואילו סניפי אוטו דיפו יציעו חבילה של שירותים: "סניפי אוטו דיפו שיציעו שירותי מכירת רכב משומש יכללו גם מכוני בדיקה לרכב", מסביר מויסה. "אנו עומדים לשתף פעולה עם אחד ממותגי בדיקות הרכב המוכרים בארץ. גוף זה יעסוק בהכשרה של בוחני הרכב שיעבדו בסניפי אוטו דיפו ובתפעול ציוד הבדיקה. בכוונתנו גם להציע עסקות טרייד-אין ללקוחות שיהיו מעוניינים למכור את מכוניתם המשומשת בתמורה למכוניות חברת הליסינג שנמכור".

לדברי מויסה, הסניף הראשון שישמש למכירת מכוניות משומשות יפתח בראש השנה הקרוב. "עשרת מרכזי המכירה, שימוקמו בסניפי ACE ואוטו דיפו ברחבי הארץ, יעוצבו מחדש, כדי שיתאימו למכירת מכוניות ומתן סל השירותים הנלווים. בעתיד תכנס קבוצת ACE גם לתחום השכרת הרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully