וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית חדשה לאינטל ישראל: מקסין פסברג

עידו סולומון

10.6.2007 / 11:58

פסברג, סגנית נשיא בקבוצת הטכנולוגיה והייצור באינטל העולמית, עובדת באינטל מזה 23 שנה ותחליף את אלכס קורנהאוזר

החל מהשבוע הקרוב, תחליף מקסין פסברג את אלכס קורנהאוזר כמנכ"לית אינטל ישראל. זאת, בנוסף לתפקידה הנוכחי כמנהלת המפעל החדש של אינטל (Fab 28) הנמצא בשלבי הקמה מתקדמים. מאינטל נמסר כי בעקבות הקמת חברות מוליכים עצמאיות למחצה על ידי אינטל - STMicroelectronics ו-Francisco Partners - התמנה קורנהאוזר למנכ"ל קבוצת הייצור של החברה החדשה.

פסברג - סגנית נשיא בקבוצת הטכנולוגיה והייצור באינטל העולמית - עובדת באינטל מזה 23 שנה. היא התחילה לעבוד באינטל אלקטרוניקה בירושלים כמהנדסת ליתוגרפיות. לאחר שסיימה תכנית הכשרה באינטל ארה"ב, חזרה פסברג לירושלים לתפקידי ניהול בחטיבות ההנדסה.

בשנת 1995, הצטרפה לצוות הסטארט-אפ שהקים את מפעל הייצור בקריית גת, ניהלה את חטיבת ההנדסה עם הקמת המפעל ומאוחר יותר ניהלה במשך כ-6 שנים את המפעל כמנכ"לית. עם קבלת ההחלטה על הקמת המפעל החדש, מונתה למנהלת המפעל ומתוקף תפקידה היא אחראית להקמת Fab28 ולהכנסתו לפעילות בשנה הבאה. מקסין היא בעלת תואר מוסמך במדעים בכימיה שימושית מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

אלכס קורנהאוזר, סגן נשיא קבוצת זיכרונות הפלאש, כיהן עד היום כמנכ"ל קבוצת הייצור של מוצרי זיכרונות הפלאש ומנכ"ל אינטל ישראל. הוא ניהל את מרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, את מפעל Fab-8 בירושלים, את Fab18 בקריית גת, והיה הכוח העיקרי מאחורי השגת האישור להקמת מפעל Fab28 ולתחילת פיתוחו. בנוסף, מאז 1999 שימש אלכס כמנכ"ל אינטל ישראל והוביל את החברה לרמת הצמיחה וההישגים הגבוהים ביותר שידעה בכל תולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully